Beantwoord

Geen mails meer ontvangen over een topic

  • 19 October 2022
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Hoi! Ik wil geen mails meer krijgen over een topic waar ik op gereageerd had. Krijg het helaas. Iet voor elkaar om me hiervoor af te melden. Kan favorieten niet vinden, maar staan uitvinken 🤷🏻‍♀️ Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt! Groetjes Ilja

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 19 October 2022, 09:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Iljaas 

In elk van die mailtjes staat aangegeven hoe je verdere mailtjes kan voorkomen.

Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf. Klik op deze link om naar je favorieten te gaan. Als je niet ingelogd bent, moet je dat eerst doen. Klik daarna in het overzicht op de groene ster naast het topic om hem te verwijderen uit de favorieten.

Hoi Ruud, dank voor het meedenken. Ik heb dus nu al een keer of eh… veel op deze link geklikt die idd in de mails staat, maar daarmee kom ik niet bij de beloofde mogelijkheid om bij favorieten iets uit te vinken. Misschien omdat ik het via mijn telefoon probeer? Zal er vanavond nog eens naar kijken op m’n laptop! 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Iljaas , als ik op mijn telefoon op die link klik dan zie ik dit:

 

Klik dan op de groene ster en het topic verdwijnt uit de lijst.

Reputatie 7
Badge +21

Is het gelukt @Iljaas ?

@RBxx  jaaaaaaa!!! Dank je wel!! Ik heb denk ik gewoon heel erg zitten loensen 🤓 Dank voor je hulp! Groetjes Ilja

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan 😊