Beantwoord

Gesprek met KPN Webcare over tevredenheid | Wil ik niet

  • 16 August 2022
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik krijg regelmatig zo’n privebericht, maar daar zit ik niet op te wachten, antwoord ik ook niet op. Ik wil die berichten niet meer ontvangen maar zie daar geen optie voor. Kan een moderator dat uitschakelen ajb. Het is namelijk bloedirritant.

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 16 August 2022, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Marcedwin 

 

In de instellingen kan je wel uitzetten dat je niet van Iedereen privéberichten wilt ontvangen, ligt eraan of jij dat ook wilt en dat ook goed is: https://forum.kpn.com/settings/general

Daar kiezen dat alleen Mensen die je volgt privéberichten kunnen sturen, hopelijk geldt dat dan ook voor de KPN Webcare berichten.

Reputatie 7
Badge +21

Nee dat gaat niet @Marcedwin . Dit is een automatisch bericht wat iedereen krijgt die zelf een topic start. Als het betreffende topic op “Beantwoord” wordt gezet, krijgt de topicstarter deze “enquête”. Dit kan niet uitgezet worden.

Ik heb er zelf ook al een aantal verzameld. Reageren is niet verplicht, gewoon negeren.

De truc van GeSp werkt niet. Net als alle moderators heeft dit account de bevoegdheid om altijd een privébericht te kunnen sturen.

Reputatie 3
Badge

Nee dat gaat niet @Marcedwin . Dit is een automatisch bericht wat iedereen krijgt die zelf een topic start. Als het betreffende topic op “Beantwoord” wordt gezet, krijgt de topicstarter deze “enquête”. Dit kan niet uitgezet worden.

Ik heb er zelf ook al een aantal verzameld. Reageren is niet verplicht, gewoon negeren.

De truc van GeSp werkt niet. Net als alle moderators heeft dit account de bevoegdheid om altijd een privébericht te kunnen sturen.

Erg jammer dat het niet kan. Voelt behoorlijk als opdringen.

Nee dat gaat niet @Marcedwin . Dit is een automatisch bericht wat iedereen krijgt die zelf een topic start. Als het betreffende topic op “Beantwoord” wordt gezet, krijgt de topicstarter deze “enquête”. Dit kan niet uitgezet worden.

Ik heb er zelf ook al een aantal verzameld. Reageren is niet verplicht, gewoon negeren.

De truc van GeSp werkt niet. Net als alle moderators heeft dit account de bevoegdheid om altijd een privébericht te kunnen sturen.


Misschien is het handig om uit te leggen hoe dat KPN Webcare werkt?

Als ik probeer uit te vinden waarover die KPN Webcare het heeft (één bericht van 10 en één bericht van 4 maanden oud) maar het enige waar ik op kan klikken is op zo'n duimpje….
Als je dat dan doet kom je op een of andere 'kpn.mopinion.com’-site zonder enige uitleg. Alléén een scorekaart en aan het eind de vraag waarom je een 0 geeft (1 keer raden). Ook willen ze je gebruikersnaam om de forumregistratie te controleren. Geen idee welke naam ze daar willen hebben, dus het zal wel 'Charlie D.' wezen?

Helaas, ook na het invullen blijft mijn inbox roepen dat ik twee privéberichten heb. Weghalen kan dus ook niet…

Iemand enig idee?