Beantwoord

Hoe kan ik de shift+enter functie op mijn mobiele telefoon gebruiken?

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 604 keer bekeken

Op het forum maak je met enter een nieuwe alinea (met kleine witregel). En met shift enter gewoon een volgende regel in de alinea. Maar dit laatste krijg ik maar niet gedaan op de mobiel. Dan krijg ik daarop dus steeds witregels terwijl ik dat niet wil.

Vraag dus: hoe doe je dat (shift enter) op de mobiel?


n.b. quotes maken, ooit eerder gevraagd, lukt nu wel op mobiel. Ik wijzig dan even naar “Desktopweergave”. Dan staan ,, en … er wel bij namelijk.

icon

Beste antwoord door Katana321 12 November 2022, 14:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

@PeterG Ik heb op mijn android-mobiel een tweede toetsenbord geïnstalleerd. Daarmee lukt het mij wel.

Het gaat om: Microsoft Swiftkey keyboard

Reputatie 7
Badge +19

Die functionaliteit is er helaas niet ben bang op het standaard Android toetsenbord. Wil je deze functie echt graag, dan is het advies van @Katana321 niet verkeerd. 

Op het forum maak je met enter een nieuwe alinea (met kleine witregel). En met shift enter gewoon een volgende regel . . .

O ! zit dat zo, wie heeft dat nou verzonnen ? ? ?

Op een bepaalde dag kreeg ik zo een extra witte regel met de invoer (enter)  toets.
Ik omzeil dat af en toe door een tekst te plakken uit een andere bron.

Dus ik heb me dat altijd al afgevraagd hoe dat kan.

Maar, de logica ontgaat mij compleet.

Ik zie het inderdaad liever anders inderdaad, @KeesYagi .

Enter=volgende regel

Nieuwe alinea?
Gewoon 2 mogelijkheden:

2 x enter (zo heb ik het 30 jaar geleden geleerd op de typles)

en shift + enter

uǝop uǝƃuıp ǝʞnǝן ǝɾ unʞ uǝʞʞɐןd ʇsʞǝʇ ʇǝɯ