Beantwoord

Hoe stop ik de e-mails die ik ontvang over nieuwe posts op het forum?

  • 27 January 2023
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

waar vind ik het subforum om ale emails te stoppen

icon

Beste antwoord door RBxx 27 January 2023, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Venzcc ,

Je kunt de topics ontvolgen waar jij een e-mail van ontvangt. Dat kan bv door op het groene sterretje te klikken op het eerste bericht van een topic. Bv hier vlak boven. 

Hoi, @Venzcc 

Op alle topics waarop je reageert krijg je automatisch een email abonnement. Wil je dat niet dan kan je dat uitzetten zoals hierboven vermeld. Maar dan weet je ook niet of iemand op je gereageerd heeft in dat topic.

Krijg je emails dat er een nieuw topic in een board is geplaatst, dan zul je je daar zelf op geabonneerd hebben. Die kan je weer uitzetten via de voorpagina van het betreffende board. Aan de rechterkant.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Venzcc , in ieder mailtje wat je ontvangt van het forum staat hoe je je kan afmelden.

Voorbeeld uit een mailtje "Reactie op bericht”

Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf.
Klik op deze link om naar je favorieten te gaan. Als je niet ingelogd bent, moet je dat eerst doen. Klik daarna in het overzicht op de groene ster naast het topic om hem te verwijderen uit de favorieten.

 

Er is ook een centrale plaats waar je in één keer kan instellen of en waarvoor je forum mailtjes wilt ontvangen. Dat is in jouw forumprofiel →  Profiel instellingen | KPN Community