Beantwoord

Inloggen op KPN Forum werkt niet met eerder aangemaakt account

  • 5 April 2022
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Badge

Best Forum team, 

 

Dank voor de reactie op mijn eerste vraag. Helaas kan ik niet terug reageren. Ik kan namelijk niet inloggen. Optie 1 KPN ID inloggen die ik niet ken.  Eerst inloggen in MijnKPN en dan naar het forum gaan, is blijkbaar ook niet de oplossing. Nu alleen optie 2 via Facebook.

Ik heb me gisteren aangemeld op het forum als DonV (niet via facebook, maar via MijnKPN), maar vandaag heb ik geen enkele mogelijkheid om dit te gebruiken of in te loggen. Helaas. Dit kost me te veel moeite, dus kunnen jullie mijn account DonV van het forum verwijderen? 

Vandaag heb ik een nieuw account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 April 2022, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @DonFB, welkom terug! Ik heb je oude account verwijderd, want ik zag dat je topic ook al beantwoord was. Mocht je dat nog niet gezien hebben, dan hieronder nog even een linkje naar het topic :-):

 

 

Badge

Ha @DonFB, welkom terug! Ik heb je oude account verwijderd, want ik zag dat je topic ook al beantwoord was. Mocht je dat nog niet gezien hebben, dan hieronder nog even een linkje naar het topic :-):

 

 

Dank je @Marcia_