KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, je wilde je handtekening eigenlijk niet alleen tussen < en > zoals je hem nu hebt, maar wilde daar ook de · nog tussen, als ik het goed begrijp? Ik doe even een testje om te zien of ik het kan reproduceren:  <·Blijft dit gewoon staan?·>

Geen verdwenen tekst :thinking:

Reputatie 7
Badge +10

Hmm, je wilde je handtekening eigenlijk niet alleen tussen < en > zoals je hem nu hebt, maar wilde daar ook de · nog tussen, als ik het goed begrijp? Ik doe even een testje om te zien of ik het kan reproduceren:  <·Blijft dit gewoon staan?·>

Geen verdwenen tekst :thinking:


Ik had mijn tekst nog aangepast 🙈

test; <•test•>

Reputatie 7
Badge +10

Vreemd! Ik had toevallig een pb van 1 van de moderators waar ik ook vroeg waar mijn handtekening was. Ik gaf aan dat ik de betreffende tekens gebruikte en dat bericht werd afgebroken, als in verwijderd, na invoer van die tekens #imgoingslightlymad

Reputatie 7
Badge +10

Net weer getest met mijn handtekening en weg issie.…

iPhone/pc beide. 

Reputatie 7
Badge +20

Heel vreemd dit, ik heb er ook echt geen verklaring voor :grimacing: Omdat het niet ‘altijd’ gebeurt,  kan ik er ook niet echt een melding voor maken want die ga ik net zo hard weer terugkrijgen met de mededeling dat het prima gaat :wink: 

Reputatie 7
Badge +22

Iedere keer als ik op het linkje “1 nieuw” klik:

Dan krijg ik het volgende te zien:

Dit heb ik soms wel, maar ook soms niet. Ik heb het gevoel dat daar een “bug” in zit. @Thomas_?

Reputatie 7

Waarom 7 notificaties in dezelfde minuut voor hetzelfde topic?

 

Reputatie 7
Badge +10

Gaat niet lekker hier, webversie mijnkpn ook inlogproblemen. 
 

 

Reputatie 7
Badge +19

@wjb @Anneke-Anna Ik wil dit graag doorzetten, maar even een dubbelcheck voordat ik dat doe. Speelt dit vandaag nog steeds?

Reputatie 7
Badge +10

@wjb @Anneke-Anna Ik wil dit graag doorzetten, maar even een dubbelcheck voordat ik dat doe. Speelt dit vandaag nog steeds?

Hoi @Alexandra, het forum en mijnkpn werken weer goed. 

Reputatie 7

@wjb @Anneke-Anna Ik wil dit graag doorzetten, maar even een dubbelcheck voordat ik dat doe. Speelt dit vandaag nog steeds?

Ik denk dat die dubbele notificaties te maken hebben met het afsplitsen van berichten naar een apart topic. Iets wat gisteren voor het topic "Herinnering vervalt na aanzetten" gebeurt is. Ik zal het wel in de gaten houden of dit vaker optreedt.

Reputatie 7
Badge +19

@Anneke-Anna Super!

@wjb Ah, dat zou goed kunnen inderdaad. Helemaal goed :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +22

Gaat niet lekker hier, webversie mijnkpn ook inlogproblemen. 
 

 

@Anneke-Anna deze kreeg ik daarnet ook, dus er zit nog een bug in. @Alexandra het is dus nog aanwezig. 

Reputatie 7
Badge +22

En hier wordt ik ook niet goed van als ik inlog:

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is niet de bedoeling Dennis, heb je dit met specifieke browsers/apparaten of overal?

Reputatie 7
Badge +22

Dat is niet de bedoeling Dennis, heb je dit met specifieke browsers/apparaten of overal?

Dat heb ik met Safari, maar had de eerste tijd er geen last van gehad, en nu is het de laatste tijd weer terug. 

Reputatie 7
Badge +21

Dat heb ik met Safari, maar had de eerste tijd er geen last van gehad, en nu is het de laatste tijd weer terug. 

Dat is vreemd. Ik heb het voor je doorgezet. Zodra we een reactie ontvangen laten we het weten :blush:

Reputatie 7
Badge +22

Dat heb ik met Safari, maar had de eerste tijd er geen last van gehad, en nu is het de laatste tijd weer terug. 

Dat is vreemd. Ik heb het voor je doorgezet. Zodra we een reactie ontvangen laten we het weten :blush:

Thanks!

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie dat de editor is uitgebreid:

We kunnen dus ook:

tekst naar rechts zetten

Naar links (maar dat is standaard)

en centreren. 😁

Leuk hoor. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

Helaas blijven er verschillen met de ‘landscape’ uitvoering.

Bij ‘portrait’ ontbreken nog steeds een paar handige opties.

Reputatie 7
Badge +22

Helaas blijven er verschillen met de ‘landscape’ uitvoering.

Bij ‘portrait’ ontbreken nog steeds een paar handige opties.

Ja dat klopt! Via de pc zie ik nog wat links naast de staat, “koptekst” geloof ik. Want dit berichtje maak ik met me iPhone. 😉

Reputatie 7
Badge +21

Er zijn wel meer verschillen (links, in het midden en rechts) :sunglasses:

Portrait 

Landscape

 

Reputatie 7
Badge +22

Er zijn wel meer verschillen (links, in het midden en rechts) :sunglasses:

Landscape

 

Het woordje “Opmaak” zie ik niet eens staan in “Landscape.” op mijn IPhone. 🤔

Reputatie 7
Badge +17

Hey @RBxx  en @Dennis Schreve Bedankt voor het delen. Zelf zit alleen op mijn pc en gebruik ik de smartphone versie (vrijwel) nooit. :relieved: Ik zet de feedback door!

Reputatie 7
Badge +22

@RBxx hoe krijg jij deze site in Darkmode? (donker) Ik heb het alleen in het wit. 😉

Reageer