KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Volgens mij is de 24hr al voorbij #record 😅🙄@RBxx  

Niet om blij van te worden @Anneke-Anna , maar ik ben bang dat je gelijk hebt :sob:

Hopelijk kan @Erik_ ons morgen meer vertellen over de status van de reparatie :fingers_crossed:

Reputatie 7
Badge +10

Volgens mij is de 24hr al voorbij #record 😅🙄@RBxx  

Niet om blij van te worden @Anneke-Anna , maar ik ben bang dat je gelijk hebt :sob:

Hopelijk kan @Erik_ ons morgen meer vertellen over de status van de reparatie :fingers_crossed:


De pagina’s zijn ‘terug’.
Nu de favorieten nog. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie het ook net 'gebeuren’ @Anneke-Anna , nu inderdaad nog de favorieten.

Reputatie 7

Er is inderdaad iets teruggezet bij Insided waardoor die pagina's er nu weer zijn. De favorieten zie ik ook nog niet, ik geef dat voor de zekerheid nog een keer door aan Insided :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Anneke-Anna , ik weet niet of je het al gezien hebt, maar de favorieten zijn terug. Ik kreeg vanmiddag een seintje van moderator @Nadia .

Helaas mankeert er nog wel het een en ander aan. De volgorde is niet goed (aanmaakdatum topic i.p.v. recent actief) en de verdeling in porties van 25 topics per pagina gaat fout. De moderators zijn op de hoogte en inSided is al weer aangesproken.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Anneke-Anna , ik weet niet of je het al gezien hebt, maar de favorieten zijn terug. Ik kreeg vanmiddag een seintje van moderator @Nadia .

Helaas mankeert er nog wel het een en ander aan. De volgorde is niet goed (aanmaakdatum topic i.p.v. recent actief) en de verdeling in porties van 25 topics per pagina gaat fout. De moderators zijn op de hoogte en inSided is al weer aangesproken.


Ha! @RBxx, je bedoeld op het forum zelf?

Mijn favorieten (volg topics) zijn hier nog niet terug; 

 


Ik had wel gezien dat de ‘recent actieve topics’ inderdaad terug waren maar lopen de topics nog door elkaar. 
 

Bedankt voor het op de hoogte houden! 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +21

Probeer eens of je op het woord Favorieten kan klikken, bij mij lukt dat wel ook al staat er geen getal achter. Dat getal is nog een van de zaken die ze moeten repareren.

Bedankt voor het op de hoogte houden! 👍👍👍

Daarvoor zijn we toch op het forum, anderen helpen :wink:

Reputatie 7
Badge +10

Probeer eens of je op het woord Favorieten kan klikken, bij mij lukt dat wel ook al staat er geen getal achter. Dat is nog een van de zaken die ze moeten repareren.

Bedankt voor het op de hoogte houden! 👍👍👍

Daarvoor zijn we toch op het forum, anderen helpen :wink:


Op favorieten klikken lukt inderdaad 👍

Ik weet niet of het al specifiek benoemd is, de laatste reacties worden niet getoond wanneer ik er op klik. In plaats daarvan wordt het eerste (oudste) bericht van een topic geopend. 
 

🙏💪😀

Reputatie 7
Badge +21

Ja @Anneke-Anna dat is ook al gemeld. Je gaat naar de topicstart i.p.v. de meest recente reactie.

Reputatie 7
Badge +22

We zijn alweer een paar dagen verder, en bij “Favorieten” is het nog steeds “blanco”. Nog geen cijfertjes. 😒😉

Reputatie 7
Badge +21

We zijn alweer een paar dagen verder, en bij “Favorieten” is het nog steeds “blanco”. Nog geen cijfertjes. 😒😉

Dat is nog het minst vervelende. Helaas is de volgorde nog steeds verkeerd, daar heb ik meer last van. Maar de moderators blijven InSided op de huid zitten.

Reputatie 7
Badge +19

Helemaal eens, maar inderdaad, zoals RBxx zegt - we zitten er bovenop :)

Reputatie 7
Badge +10

De favorieten zijn terug en het forum lijkt weer goed te werken 👍

Reputatie 5
Badge +6

mis een app die ik had gemaakt knipoog haha

Reputatie 6
Badge +9

profiel

Favorieten weer leeg…….

Gelukkig werkt het klikken op favorieten nog wel.

Groet Bart

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bart_2020, ik zie het! Ik heb t doorgegeven.

Reputatie 7
Badge +24

Op de pagina waar je je profiel kunt aanpassen staat rechtsonder ook zo'n blauw rondje met potlood. Dat is bedoeld om een nieuw topic aan te maken. Dat kan beter weg op deze pagina denk ik. Want na het aanpassen van gegevens klik je er onbewust op om op te slaan. En dan word er niks opgeslagen dus.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Thomas_ 
Dat is een geplande actie van InSided. @Nadia heeft ons daarvan in “ontmoet” op de hoogte gesteld.
Het getal achter Favorieten vertoonde regelmatig grote afwijkingen van de werkelijkheid en InSided gaat kijken of ze dit kunnen oplossen. Daarna komt het aantal hopelijk weer terug.

Voorlopig moeten we het doen met het (juiste) aantal wat boven de lijst staat.

Reputatie 7
Badge +20

@RBxx thanks! Dat krijg ik ook net te horen inderdaad. Ik moet iets beter mijn mails gaan lezen geloof ik:sweat_smile:
@Nick83  ik zal hem doorgeven!

Reputatie 7
Badge +7

Ik ervaar 2 issues:

  1. Al zolang ik op dit forum zit, merk ik het volgende: Ik volg het forum via een van de 10 tabbladen die ik in Chrome heb ingesteld. Op het forum van KPN moet ik steeds opnieuw aanmelden als ik de browser of de laptop heb afgesloten. Het is het enige account waarbij dit moet. Bij alle andere accounts (zoals Feedly, Linkedin, Facebook en Gmail) hoeft dit niet. 
  2. Ik kwam er net achter dat ik de laatste tijd van nogal wat topics die ik volg, geen mailmelding heb gekregen terwijl er wel aan die topics reacties zijn toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +24

Hoi Katana.

1 is altijd zo geweest en zal ook zo blijven voor de veiligheid en conform de privacy policy. Ik verwacht ook niet dat hier verandering in zal komen. 

2 Je krijgt 1 mailbericht na het laatste bericht wat je hebt gelezen. Als er 10 reacties zijn geplaatst na de laatste keer lezen krijg je alleen van de eerste een e-mail. Als je het daarna weer leest zal je van de eerstvolgende weer een mail krijgen. 

Reputatie 7

1 is altijd zo geweest en zal ook zo blijven voor de veiligheid en conform de privacy policy. Ik verwacht ook niet dat hier verandering in zal komen. 

Gelukkig kan ik op mijn tablet de browser gewoon sluiten en weer openen zonder opnieuw in te hoeven loggen.

 

2 Je krijgt 1 mailbericht na het laatste bericht wat je hebt gelezen. Als er 10 reacties zijn geplaatst na de laatste keer lezen krijg je alleen van de eerste een e-mail. Als je het daarna weer leest zal je van de eerstvolgende weer een mail krijgen. 

Wil je zeggen dat je bij het 1e nieuwe bericht en 10e nieuwe bericht een emailnotificatie krijgt en verder niet?

Is er zelfs geen timeout die bijvoorbeeld zegt dat je bijvoorbeeld na een week sowieso weer een emailnotificatie krijgt bij het eerstvolgende nieuwe bericht?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi Katana.

1 is altijd zo geweest en zal ook zo blijven voor de veiligheid en conform de privacy policy. Ik verwacht ook niet dat hier verandering in zal komen. 

2 Je krijgt 1 mailbericht na het laatste bericht wat je hebt gelezen. Als er 10 reacties zijn geplaatst na de laatste keer lezen krijg je alleen van de eerste een e-mail. Als je het daarna weer leest zal je van de eerstvolgende weer een mail krijgen. 

@Alex_P Dank voor je reactie.

  1. Helder en duidelijk.  Persoonlijk vind ik het ingelogd blijven voor een forum niet zo belangrijk. Wel voor MijnKPN vanwege alle mogelijkheden die je dan hebt. En gelukkig moet je daar opnieuw inloggen.
  2. Duidelijk, maar wel vervelend. Zeker met het oog op dat ik niet altijd ingelogd ben op het forum, zie mijn 1e punt. Dit is bijvoorbeeld het geval op mijn mobiel zoals de afgelopen weken op vakantie en ik daarmee nogal wat nieuwe reacties heb gemist. Ik vind dan ook dat hierin een andere keuze gemaakt zou moeten worden.
Reputatie 7
Badge +7

*Correctie. Hierboven had moeten staan:  

Persoonlijk vind ik het opnieuw moeten inloggen (om veiligheidsredenen)voor een forum niet zo belangrijk.

Reputatie 7
Badge +30

Is er zelfs geen timeout die bijvoorbeeld zegt dat je bijvoorbeeld na een week sowieso weer een emailnotificatie krijgt bij het eerstvolgende nieuwe bericht?

Nee, die is er niet.

Reageer