KPN Forum - feedback en wensen topic

  • 2 September 2016
  • 940 reacties
  • 18460 keer bekeken


Toon eerste bericht

940 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Is er al meer bekend? Het issue speelt hier nog steeds, alleen hier op het KPN forum doet het zich voor. 
 

Reputatie 7
Badge +30

Goede vraag, @Anneke-Anna. Ik heb niets gelezen erover, dus ga opnieuw navraag doen.

Reputatie 7
Badge +10

 

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij heb ik het bericht dat je wilde plaatsen gevonden! Er was een bericht bij ons in de spam beland. Hoe dat kan? Geen idee. Maar heb het bericht in ieder geval weer zichtbaar gemaakt. :)

Reputatie 7
Badge +10

Volgens mij heb ik het bericht dat je wilde plaatsen gevonden! Er was een bericht bij ons in de spam beland. Hoe dat kan? Geen idee. Maar heb het bericht in ieder geval weer zichtbaar gemaakt. :)

Dank je 👍

Reputatie 7

Volgens mij heb ik het bericht dat je wilde plaatsen gevonden! Er was een bericht bij ons in de spam beland. Hoe dat kan? Geen idee. 

Volgens mij is het een standaard procedure dat er af en toe een bericht ter review apart gezet wordt.

Reputatie 7
Badge +17

Volgens mij heb ik het bericht dat je wilde plaatsen gevonden! Er was een bericht bij ons in de spam beland. Hoe dat kan? Geen idee. 

Volgens mij is het een standaard procedure dat er af en toe een bericht ter review apart gezet wordt.

Oh echt? Did not know. Eerste keer dat ik dit tegenkom. 😅

Reputatie 7
Badge +10

Goede vraag, @Anneke-Anna. Ik heb niets gelezen erover, dus ga opnieuw navraag doen.

Het probleem is er nog steeds. Op de iPhone in Safari.

Tevens tijden van geplaatste berichten van een (willekeurig) profiel kloppen totaal niet.
Voorbeeld van zojuist genomen screenshot 10.56 van het volgende profiel waar ik tijden krijg te zien die niet kloppen want de reacties van de topicstarter zijn veel eerder geplaatst;


Nogmaals, het KPN forum heeft als enige deze issues. Andere fora werken als normaal. 

Reputatie 7

Zou het kunnen zijn dat die berichten samengevoegd zijn met een ander topic of afgesplitst zijn van een ander topic?

Reputatie 7
Badge +10

Zou het kunnen zijn dat die berichten samegevoegd zijn met een ander topic of afgesplitst zijn van een ander topic?

Dat zou kunnen, dit wordt echter nergens aangegeven…. Klik op reacties in profiel wordt ook geen overzicht getoond. Springt terug naar profiel. 
 

*en worden de tijden van de reacties in een profieloverzicht dan zo recent weergegeven omdat het waarschijnlijk is samengevoegd is en of een nieuw topic is aangemaakt ipv de werkelijke geplaatste tijden zoals in het topic zelf? Dat is toch raar? Het is mij niet eerder opgevallen…. 

Reputatie 7
Badge +30

Het klopt helemaal wat wjb zegt: ik heb die berichten vanmorgen allemaal in een nieuw topic gegooid. Ze komen er dan in te staan op dat tijdstip. 

 

Voor wat betreft het andere: ik ga dat wederom benoemen!

Reputatie 7
Badge +10

Het klopt helemaal wat wjb zegt: ik heb die berichten vanmorgen allemaal in een nieuw topic gegooid. Ze komen er dan in te staan op dat tijdstip. 

 

Voor wat betreft het andere: ik ga dat wederom benoemen!

Ok, toch kijk ik er vreemd op dat de tijden van plaatsing wel correct in het topic worden getoond maar bij het profieloverzicht niet….

Alvast wederom bedankt. 

Tegenwoordig ben ik iets vaker hier te vinden, ik merk dat ik erg aanhik tegen het ontbreken van een goede search. 

Zijn er plannen om een search in het topic en een generieke search door alle topics toe te passen?

Omdat het zo slecht doorzoekbaar is kom je volgens mij zeer veel dezelfde vraagstellingen tegen.

Reputatie 7

Je kunt beter Google gebruiken om te zoeken door achter de zoekterm(en) de tekst site:forum.kpn.com op te nemen als je het hele forum wilt doorzoeken of bijvoorbeeld site:forum.kpn.com/uitleg-over-de-kpn-community-3/kpn-forum-feedback-en-wensen-topic-425617 om alleen dit topic te doorzoeken.

 

Je kunt beter Google gebruiken om te zoeken door achter de zoekterm(en) de tekst site:forum.kpn.com op te nemen als je het hele forum wilt doorzoeken of bijvoorbeeld site:forum.kpn.com/uitleg-over-de-kpn-community-3/kpn-forum-feedback-en-wensen-topic-425617 om alleen dit topic te doorzoeken.

 

Ja je zei het pas al, ik blijf dat toch erg omslachtig vinden. Google moet ook langs geweest zijn met de indexrobot voordat het werkt.

Ik hoop dat KPN het in de backend oplost, nu kost het mij/ons meer netto tijd elke week aan vragen van gebruikers en om links te zoeken naar onze eerdere uitspraken. Als ze het in de backend oplossen kost het alle gebruikers minder tijd doordat het goed in de site is verwerkt. Waardoor gebruikers sneller tot hun gewenste resultaat komen.

 

site:forum.kpn.com/uitleg-over-de-kpn-community-3/kpn-forum-feedback-en-wensen-topic-425617 indexrobot

 

Jij plakt hem zo in Google om te zoeken naar het woord “indexrobot” in dit topic?

Reageer