Beantwoord

Wijzigen forumnaam

  • 13 July 2022
  • 11 reacties
  • 202 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Beste Moderatoren, ik heb in ‘mijn profiel’ in het veld ‘titel’ de door mij gewenste profielnaam ingevuld. Kan één van jullie dit voor mij aanpassen? b.v.d.  

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 13 July 2022, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @meppelinke een moderator kan dit voor je regelen, wacht zijn/haar reactie even af.

 

Reputatie 4
Badge +2

@JanD Wijsgeer 😉. Doe ik zeker, dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @GGPL-ALK, ik heb je forumnaam voor je aangepast! :) 

@Alexandra Gaat niet overal goed die wijziging, overal staat de oude naam nog en klik je op meppelinke zijn naam klikt komt toch het nieuwe @GGPL-ALK Profiel naar boven, vreemd.🤔🤔🤔

Reputatie 4
Badge +2

@Doornekamp33, zal even tijd kosten voordat op alle niveaus en systemen de wijziging is geaccepteerd (denk ik) 😊 

Reputatie 4
Badge +2

@Alexandra , heb het net nog even getest en @Doornekamp33 heeft gelijk. Heb zojuist gereageerd in een draadje en als forumdeelnemer wordt idd. @meppelinke automatisch neergeschreven i.p.v. @GGPL-ALK Iets zal er (nog) niet goed staan? 

Reputatie 7
Badge +30

Dit lijkt inderdaad niet goed te gaan! Normaliter wordt dat namelijk wel meteen overgenomen. Ik stuur er een e-mail achteraan en hou jullie op de hoogte!

Nu is dit topic in de header ineens van anonymous, ipv gisteren nog van meppelinke, open je hem staat er wel de oude naam, word steeds vreemder.🙀🙀😁😁

Reputatie 4
Badge +2

Dank @Marcia_  , ik wacht rustig af. 🤚

Reputatie 7
Badge +30

Er was inderdaad een technisch probleem, maar het is nu opgelost @GGPL-ALK!

Reputatie 4
Badge +2

Er was inderdaad een technisch probleem, maar het is nu opgelost @GGPL-ALK!

Top! 👍