XS4ALL klanten welkom op het KPN Forum

  • 8 March 2022
  • 114 reacties
  • 7568 keer bekeken
XS4ALL klanten welkom op het KPN Forum

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

114 reacties

Reputatie 2

niet alle onderdelen bevielen me daar, o.a. televisie.

Badge +12

niet alle onderdelen bevielen me daar, o.a. televisie.

CD is ook waardeloos en het gedoe met die buitenlandse ip-adressen is ook iets om niet vrolijk van te worden. 

Maar het gaat je om privacy toch? Dan is tv toch van ondergeschikt belang? 😉

Reputatie 2

om diverse redenen waar ik hier niet op in zal gaan is tv wel belangrijk voor mij.

Badge +12

om diverse redenen waar ik hier niet op in zal gaan is tv wel belangrijk voor mij.

Dan wordt het lastig een oplossing te vinden maar Firefox zou sowieso gewoon moeten werken. Ik zal het wel eens testen.

Reputatie 2

ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +24

zeker niet. ik ben teveel gehecht aan mijn privacy, gebruik daarom alleen firefox. diverse adblockers, heb ook geen smartphone, niks van google, telemetry van windows uitgeschakeld enz.

Die adblockers zullen het probleem zijn denk ik. Die zullen onbedoeld ook wel wat van F-Secure blokkeren.

Reputatie 2

ik heb het ook getest met alle adblockers uitgeschakeld. resultaat was hetzelfde. bij xs4all was er geen enkel probleem trouwens.

ik heb het ook getest met alle adblockers uitgeschakeld. resultaat was hetzelfde. bij xs4all was er geen enkel probleem trouwens.

1 tip hassey; blijf niet te lang door etteren zoals ik en zoek een andere ISP. Scheelt een hoop frustratie.
Ik sta er hetzelfde in als jij en wilde ook geen Freedom vanwege de TV daarom was ik blijven hangen bij ‘XS4ALL’. Bij mij is nu de keuze op TM gevallen en vooralsnog ben ik tevreden na 2 weken. Ook daar moet je geen ‘moeilijke’ vragen stellen maar daar is de prijs ook naar.
XS4ALL zoals we jarenlang gehad hebben bestaat helaas niet meer...

Badge +12

ik heb het ook getest met alle adblockers uitgeschakeld. resultaat was hetzelfde. bij xs4all was er geen enkel probleem trouwens.

1 tip hassey; blijf niet te lang door etteren zoals ik en zoek een andere ISP. Scheelt een hoop frustratie.
Ik sta er hetzelfde in als jij en wilde ook geen Freedom vanwege de TV daarom was ik blijven hangen bij ‘XS4ALL’. Bij mij is nu de keuze op TM gevallen en vooralsnog ben ik tevreden na 2 weken. Ook daar moet je geen ‘moeilijke’ vragen stellen maar daar is de prijs ook naar.
XS4ALL zoals we jarenlang gehad hebben bestaat helaas niet meer...

TM garandeert privacy?? Dat is nieuw...

ik heb het ook getest met alle adblockers uitgeschakeld. resultaat was hetzelfde. bij xs4all was er geen enkel probleem trouwens.

1 tip hassey; blijf niet te lang door etteren zoals ik en zoek een andere ISP. Scheelt een hoop frustratie.
Ik sta er hetzelfde in als jij en wilde ook geen Freedom vanwege de TV daarom was ik blijven hangen bij ‘XS4ALL’. Bij mij is nu de keuze op TM gevallen en vooralsnog ben ik tevreden na 2 weken. Ook daar moet je geen ‘moeilijke’ vragen stellen maar daar is de prijs ook naar.
XS4ALL zoals we jarenlang gehad hebben bestaat helaas niet meer...

TM garandeert privacy?? Dat is nieuw...

Zeg ik dat dan?
Maar begrijp ik hieruit dat jij vindt dat KPN dat wél garandeert?
Naar mijn mening zit er geen verschil tussen deze 2 bedrijven op dit gebied.
Wel in de pretenties vind ik (First class internet? Was de leus van XS4ALL, jarenlang verkozen tot beste ISP.).
Maar goed, ieder zijn mening. Dat mag toch?

Badge +12

ik heb het ook getest met alle adblockers uitgeschakeld. resultaat was hetzelfde. bij xs4all was er geen enkel probleem trouwens.

1 tip hassey; blijf niet te lang door etteren zoals ik en zoek een andere ISP. Scheelt een hoop frustratie.
Ik sta er hetzelfde in als jij en wilde ook geen Freedom vanwege de TV daarom was ik blijven hangen bij ‘XS4ALL’. Bij mij is nu de keuze op TM gevallen en vooralsnog ben ik tevreden na 2 weken. Ook daar moet je geen ‘moeilijke’ vragen stellen maar daar is de prijs ook naar.
XS4ALL zoals we jarenlang gehad hebben bestaat helaas niet meer...

TM garandeert privacy?? Dat is nieuw...

Zeg ik dat dan?
Maar begrijp ik hieruit dat jij vindt dat KPN dat wél garandeert?
Naar mijn mening zit er geen verschil tussen deze 2 bedrijven op dit gebied.
Wel in de pretenties vind ik (First class internet? Was de leus van XS4ALL, jarenlang verkozen tot beste ISP.).
Maar goed, ieder zijn mening. Dat mag toch?

Nee hoor, KPN garandeert dat zeker niet. Het gaat er om dat @hassey privacy op 1 heeft staan. En dat garandeert TM niet (en vrijwel geen enkele ISP). Vandaar mijn opmerking. 

KpN.moet gewoon stoppen met de naam XS4ALL. Dat pretendeert namelijk hetzelfde te zijn als voorheen en dat is het gewoon niet (ervaring). Het schept alleen onvrede bij XS4ALL-ers (is dat een woord?)

Reputatie 2

om diverse redenen waar ik hier niet op in zal gaan is tv wel belangrijk voor mij.

Dan wordt het lastig een oplossing te vinden maar Firefox zou sowieso gewoon moeten werken. Ik zal het wel eens testen.

en? ik hoor niks, dus ik denk dat het niet gelukt is...

Badge +12

om diverse redenen waar ik hier niet op in zal gaan is tv wel belangrijk voor mij.

Dan wordt het lastig een oplossing te vinden maar Firefox zou sowieso gewoon moeten werken. Ik zal het wel eens testen.

en? ik hoor niks, dus ik denk dat het niet gelukt is...

Nog geen tijd gehad. 

Reputatie 7
Badge +15

@hassey De situatie met Firefox is inderdaad bekend, hier is een probleem mee. Dit is in onderzoek, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

Tot die tijd heeft @ProNatuur een workaround gedeeld in een topic. Wellicht dat je daar iets aan hebt? 

 

Reputatie 2

nee, hij heeft het over een add-on. Ik heb het hem inmiddels ook gevraagd.

Eindelijk na maanden alles weer een beetje gesetteld, maar het hele huis moeten verbouwen. Powerlines vervangen door vaste kabel, door een Atlantikwall draagmuur van 65 centimeter. Alles wat bij XS4ALL perfect werkte, deed ineens niets meer. Eind goed al goed, hoop ik, maar ik zat er absoluut niet op te wachten, met name omdat wij beiden lichamelijke problemen hebben. Het zal weer een ruim aantal jaren goed moeten blijven werken, voordat deze, 21jaar XS4ALL, klant weer een KPN fan is 

Reputatie 2

om diverse redenen waar ik hier niet op in zal gaan is tv wel belangrijk voor mij.

Dan wordt het lastig een oplossing te vinden maar Firefox zou sowieso gewoon moeten werken. Ik zal het wel eens testen.

en? ik hoor niks, dus ik denk dat het niet gelukt is...

Nog geen tijd gehad. 

nu wel? het is een maand geleden...

Badge +12

om diverse redenen waar ik hier niet op in zal gaan is tv wel belangrijk voor mij.

Dan wordt het lastig een oplossing te vinden maar Firefox zou sowieso gewoon moeten werken. Ik zal het wel eens testen.

en? ik hoor niks, dus ik denk dat het niet gelukt is...

Nog geen tijd gehad. 

nu wel? het is een maand geleden...

Nee nog niet. Vanwege omstandigheden heb ik andere dingen meer prioriteit gegeven.

Reputatie 7
Badge +7

Eindelijk na maanden alles weer een beetje gesetteld, maar het hele huis moeten verbouwen. Powerlines vervangen door vaste kabel, door een Atlantikwall draagmuur van 65 centimeter. Alles wat bij XS4ALL perfect werkte, deed ineens niets meer. Eind goed al goed, hoop ik, maar ik zat er absoluut niet op te wachten, met name omdat wij beiden lichamelijke problemen hebben. Het zal weer een ruim aantal jaren goed moeten blijven werken, voordat deze, 21jaar XS4ALL, klant weer een KPN fan is 

@Pieter3318 en anderen, ook hier, na twee en halve maand, lijkt mijn migratie naar de techniek van KPN te settelen. Technisch ging het prima, heb niets hoeven wijzigen of verbouwen, alleen KPN als provider selecteren in mijn Fritz!Box. Heb ook twee “Atlantikwalls’ in mijn appartement (30 cm beton) maar die ‘slecht’ ik al jaren door het gebruik van de bestaande CoaX (ex UPC) en twee MoCa kabeladapters. Technisch gezien 0 problemen gehad. 

Administratief is een heel ander verhaal. Dit liep wel redelijk volgens de uitgestippelde routes maar wat ons is voorgehouden dat (na de migratie) twee dagen zou duren, is in de praktijk twee maand geworden. Nu na ruim twee maanden kan ik pas gebruikmaken van alle opties binnen mijn ‘Mijn KPN’. Dit betreft dus het koppelen van producten, wijzigen/uitbreiden of opzeggen van (deel)abonnmenten, en om te zien hoe mijn abonnement precies samengesteld is. Ik moet zeggen: nu het werkt en ik de weg een beetje leer kennen ben ik niet ontevreden. Zelfs het (2x) wisselen van internetsnelheid ging automatisch, probleemloos en direct, incl. de bevestiging en nieuwe voorbeeldfacturen. KPN Veilig (op 10 apparaten) werkte direct evenals Web-TV op tablet en telefoon. Het begint gelukkig weer een beetje op de oude XS4ALL te lijken. 

Over de uitloop van twee dagen naar twee maanden is overigens matig tot slecht gecommuniceerd. Van de HD van XS kreeg ik steeds een ander verhaal, van een ‘storing’ tot ‘wij weten van niets’ en alles wat daar tussenin ligt. Erg jammer en voor verbetering vatbaar. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat was inderdaad een flinke vertraging die wat duidelijker gecommuniceerd mocht worden. Bedankt voor de Feedback daarin. 

Wel fijn dat het verder allemaal goed werkt. :)

Reputatie 2

@hassey De situatie met Firefox is inderdaad bekend, hier is een probleem mee. Dit is in onderzoek, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

hoe lang duurt dat onderzoek nog?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @hassey, ik denk dat je hiervoor het beste even een nieuw topic aan kunt maken om het overzichtelijk te houden of contact op kunt nemen met XS4all op 0203987666

Reputatie 2

laat maar.. er wordt kennelijk niks aan gedaan.

Badge +12

laat maar.. er wordt kennelijk niks aan gedaan.

Blijkbaar is er een oplossing 

Reputatie 2

nee, heb ik al gezien, ging alleen over de add-on voor bankbeveiliging van F-secure.