XS4ALL klanten welkom op het KPN Forum

  • 8 March 2022
  • 114 reacties
  • 7569 keer bekeken
XS4ALL klanten welkom op het KPN Forum
Reputatie 7
Badge +17

XS4ALL gaat dit jaar over naar de techniek van KPN. Vanaf 13 januari worden XS4ALL-klanten in fases geïnformeerd dat het abonnement wordt omgezet. We heten daarom alle XS4ALL klanten van harte welkom op het KPN Forum!

 

Stel jouw vraag op het KPN Forum

Als XS4ALL klant heb je toegang tot jouw eigen klantenservice en technische helpdesk. Gewoon op het telefoonnummer dat je gewend bent. Ook de andere contactmogelijkheden blijven bestaan. 

Maar voor vragen kun je na het overgaan naar de KPN systemen ook terecht in de KPN winkels en op het KPN Forum. De KPN community denkt graag met je mee en helpt bij het vinden van een antwoord op jouw vraag! In het topic Welkom op de KPN community: hoe werkt het? lees je alles over de KPN community en hoe jij hier aan kunt deelnemen.

 

Wat verandert er verder voor mij?

We snappen dat je vragen hebt over de omzetting naar de techniek van KPN. Hieronder lees je kort wat je kunt verwachten.

 

Wat merk ik van de omzetting?

Alles gaat automatisch. Ongeveer een maand van tevoren ontvang je per post een brief met een informatieboekje. In dit boekje staat wat hetzelfde blijft en welke veranderingen er zijn. Deze informatie is ook verwerkt in een online checklist.

Een week van tevoren ontvang je een e-mail met hierin de datum van de omzetting.

Als laatste ontvang je een bevestiging als de omzetting afgerond is.

 

Behoud huidig abonnement

Je behoudt jouw huidige XS4ALL abonnement met FRITZ!Box modem, tv-ontvangers en XS4ALL e-mailadressen. Ook de XS4ALL klantenservice en technische helpdesk blijven bereiken op hetzelfde telefoonnummer. Kijk op de contactpagina van XS4ALL voor alle contactmogelijkheden.

 

Nieuw bij KPN

Met de omzetting naar de techniek van KPN krijg je toegang tot de MijnKPN omgeving en app. Voor online televisie kijken gebruik je straks de KPN TV app. Kijk op kpn.com/wegwijs-xs4all voor hulp bij het installeren en gebruiken van de KPN apps.

Op xs4all.nl/overzicht vind je een compleet overzicht van wat gelijk blijft of verandert.

 

Wees welkom bij onze KPN community! 

 

Let op: de integratie van XS4ALL binnen KPN vond plaats in 2022. Lees je dit topic later, dan kan het zijn dat sommige links niet meer (geheel) de informatie bevatten die er wel stond op het moment dat dit topic werd gemaakt. 

Het informatieboekje/checklist is als bijlage aan dit artikel toegevoegd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

114 reacties

Hallo @hassey , die veilig-bankieren melding zie je alléén als je ook de veilige browser gebruikt van KPN-Veilig, anders niet (meer).

 

 

Reputatie 7
Badge +12

nee, heb ik al gezien, ging alleen over de add-on voor bankbeveiliging van F-secure.

In dat geval kan het zeker geen kwaad om ook even navraag te doen bij XS4all @hassey !

Reputatie 2

bij xs4all werkte alles uitstekend. bij jullie niet, en ik blijf firefox gebruiken. er werd al aangeven dat het probleem bij jullie bekend is en dat er naar wordt gekeken. dat blijft kennelijk bij kijken alleen…

Reputatie 2

@hassey De situatie met Firefox is inderdaad bekend, hier is een probleem mee. Dit is in onderzoek, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

na 2 maanden nog geen oplossing?

Hier nog een nuttig artikel voor (ex)-xs4all-klanten die het aan gaat:

https://tweakers.net/nieuws/200952/xs4all-stopt-eind-dit-jaar-met-webdisk-verwijst-klanten-door-naar-kpn-cloud.html

 

BRON: Tweakers

 

Admin: zie ook

 

Reputatie 2

@hassey De situatie met Firefox is inderdaad bekend, hier is een probleem mee. Dit is in onderzoek, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

dit is inmiddels 3 maanden geleden. Wordt het dit jaar nog opgelost?

Reputatie 2

@hassey De situatie met Firefox is inderdaad bekend, hier is een probleem mee. Dit is in onderzoek, we doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

dit is inmiddels 3 maanden geleden. Wordt het dit jaar nog opgelost?

@rutger_  nog steeds geen oplossing?

@hassey : Mag ik je vragen om een los, nieuwe topic aan te maken?  Beschrijf daarin exact waar je tegenaan loopt en dan kijken wij er naar. 

Reputatie 2

Vragen staat vrij, maar ik ga dat niet doen. Er wordt al naar gekeken, het probleem is bekend volgens Rutger. En er wordt al naar gekeken, wat overigens al meer dan 3 maanden duurt.. Heb hier geen zin in, misschien wordt het tijd om naar een nieuwe provider uit te kijken.

Badge +12

Vragen staat vrij, maar ik ga dat niet doen. Er wordt al naar gekeken, het probleem is bekend volgens Rutger. En er wordt al naar gekeken, wat overigens al meer dan 3 maanden duurt.. Heb hier geen zin in, misschien wordt het tijd om naar een nieuwe provider uit te kijken.

Met alle respect. Dat riep je 5 maanden geleden ook al. Er is gezegd dat er naar gekeken wordt. Daarbij is geen termijn genoemd. Er zullen andere zaken belangrijker zijn vermoed ik. Je zult het dus voor nu moeten accepteren of overstappen naar een andere provider (die je de privacy biedt waar je om vraagt). 

Reputatie 7
Badge +30

Vragen staat vrij, maar ik ga dat niet doen. Er wordt al naar gekeken, het probleem is bekend volgens Rutger. En er wordt al naar gekeken, wat overigens al meer dan 3 maanden duurt.. Heb hier geen zin in, misschien wordt het tijd om naar een nieuwe provider uit te kijken.

Dit topic is niet een KPN Veilig topic, @hassey . Als je vragen of opmerkingen hebt over KPN Veilig en dingen die daar mee te maken hebben, dan kun je daarvoor een eigen topic aanmaken, of aanhaken in een bestaand, (relatief) recent, topic dat over hetzelfde gaat.

Reputatie 7

Vragen staat vrij, maar ik ga dat niet doen. Er wordt al naar gekeken, het probleem is bekend volgens Rutger. En er wordt al naar gekeken, wat overigens al meer dan 3 maanden duurt.. Heb hier geen zin in, misschien wordt het tijd om naar een nieuwe provider uit te kijken.

Dit topic is niet een KPN Veilig topic, @hassey . Als je vragen of opmerkingen hebt over KPN Veilig en dingen die daar mee te maken hebben, dan kun je daarvoor een eigen topic aanmaken, of aanhaken in een bestaand, (relatief) recent, topic dat over hetzelfde gaat.

Ik kan de reactie van @hassey wel begrijpen. De discussie t.a.v. KPN Veilig loopt in dit topic ondertussen al ruim vijf maanden (klik) en er is tot nu toe nog nooit gevraagd om daarvoor een apart topic aan te maken. Ook is de vraag/discussie niet afgesplitst naar een apart topic terwijl me dat eigenlijk de juiste gang van zaken lijkt.

Reputatie 7
Badge +30

Vragen staat vrij, maar ik ga dat niet doen. Er wordt al naar gekeken, het probleem is bekend volgens Rutger. En er wordt al naar gekeken, wat overigens al meer dan 3 maanden duurt.. Heb hier geen zin in, misschien wordt het tijd om naar een nieuwe provider uit te kijken.

Dit topic is niet een KPN Veilig topic, @hassey . Als je vragen of opmerkingen hebt over KPN Veilig en dingen die daar mee te maken hebben, dan kun je daarvoor een eigen topic aanmaken, of aanhaken in een bestaand, (relatief) recent, topic dat over hetzelfde gaat.

Ik kan de reactie van @hassey wel begrijpen. De discussie t.a.v. KPN Veilig loopt in dit topic ondertussen al ruim vijf maanden (klik) en er is tot nu toe nog nooit gevraagd om daarvoor een apart topic aan te maken. Ook is de vraag/discussie niet afgesplitst naar een apart topic terwijl me dat eigenlijk de juiste gang van zaken lijkt.

Klopt, dat hadden we ook eerder moeten doen. Maar om te voorkomen dat dit nog verder doorgaat trekken we hier nu alsnog een lijn.

Reputatie 2

zoek eindelijk eens een oplossing ipv een lijn te trekken 😒  maar goed, ben al weg hier.