Beantwoord

Account verwijderen

  • 19 April 2019
  • 4 reacties
  • 2386 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kunt u mijn account verwijderen aub. Was niet van plan om alle informatie in te vullen alleen om mijn Digitenne fout opgelost te krijgen.
Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 April 2019, 11:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik zie niets staan in jouw account, dus wat is het probleem?

Als je niet hier op het forum geholpen wil worden(waarom eigelijk niet), dan kan je KPN telefonisch benaderen. Ik verwacht wel dat het dit weekend megadruk is, omdat dit weekend het kampeerseizoen begint. En dan ben jij niet de enigste met een "Digitenne-fout".

Mocht je alsnog hier geholpen willen worden?:

Een moderator wil je dan graag helpen bij het oplossen van de fout. Zij kunnen dit vanaf afstand voor jou in orde maken. Zou je dan toch nog het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Gnatleor, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je jouw Forum account ook alweer wil laten verwijderen, dat is jammer om te horen. Gegevens die je namelijk invult (bij postcode + huisnummer bijvoorbeeld) blijven privé en zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Niet voor andere Forum gebruikers. Waar geen 'prive' bij staat is wel zichtbaar voor andere gebruikers.

Je kan, zoals hierboven aangegeven, ook contact opnemen via de telefoon (0800-042) of onze LiveChat functie. Wil je zeker weten het Forum profiel laten verwijderen, geef dan nog even een akkoord op dit bericht.
Hoi Susan en Noordzee, ging puur om het omzetten van tijdelijke activering naar definitief. Verder doe ik niets op het forum. Is al administratief in orde gemaakt. Dus mijn gebruikersaccount op dit forum mag verwijderd worden.
Groeten
Reputatie 7
Badge +21
@Gnatleor, prima! Bij deze zal ik het Forum account verwijderen.

Reageer