Kunt u mijn account verwijderen aub. Was niet van plan om alle informatie in te vullen alleen om mijn Digitenne fout opgelost te krijgen.
Bij voorbaat dank
Ik zie niets staan in jouw account, dus wat is het probleem?
Als je niet hier op het forum geholpen wil worden(waarom eigelijk niet), dan kan je KPN telefonisch benaderen. Ik verwacht wel dat het dit weekend megadruk is, omdat dit weekend het kampeerseizoen begint. En dan ben jij niet de enigste met een "Digitenne-fout".
Mocht je alsnog hier geholpen willen worden?:
Een moderator wil je dan graag helpen bij het oplossen van de fout. Zij kunnen dit vanaf afstand voor jou in orde maken. Zou je dan toch nog het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Je kan, zoals hierboven aangegeven, ook contact opnemen via de telefoon (0800-042) of onze LiveChat functie. Wil je zeker weten het Forum profiel laten verwijderen, geef dan nog even een akkoord op dit bericht.
Hoi Susan en Noordzee, ging puur om het omzetten van tijdelijke activering naar definitief. Verder doe ik niets op het forum. Is al administratief in orde gemaakt. Dus mijn gebruikersaccount op dit forum mag verwijderd worden.
Groeten
@Gnatleor, prima! Bij deze zal ik het Forum account verwijderen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.