Beantwoord

(Af)leverings topic

  • 4 January 2020
  • 2 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

LS,

Ik ben geabonneerd op het informatieve Topic "internet en WiFi" op dit forum, zover prima.

Echter, wat mij wel opvalt, is het relatief grote aantal klachten/problemen t.a.v. levering, monteur te laat (of niet), pakket vragen ed.

Als je dit allemaal leest, lijkt het of er bij de KPN eigenlijk maar heel weinig goed gaat, wat ik me overigens niet voor kan stellen!

Vooralsnog herken ik althans deze problemen niet en ben er dan ook niet echt in geïntresseerd!

Vraag:

zou het niet mogelijk zijn dit soort 'problemen' op een eigen apart (sub)forum onderdeel te benoemen/af te handelen, zodat alleen de daadwerkelijke technische problemen op het "internet en wifi platform" kunnen worden behandeld?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 January 2020, 17:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goede vraag, CPi! We kiezen ervoor om dit soort vragen in het internetboard te bundelen omdat internet de onderliggende factor is voor alle diensten. Het forum heeft al heel veel categorieën waar we liever niet nog meer aan toevoegen. Wellicht dat we dit jaar of volgend jaar nog eens gaan kijken naar de huidige onderwerpenverdeling en daarin dingen aanpassen. 

Reputatie 1
Badge

Jammer, het zij zo