Beantwoord

afmelden hoe????

  • 8 March 2020
  • 10 reacties
  • 335 keer bekeken

ik meld me af maar ja hoe????????????

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 March 2020, 20:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@cornelia2 Welkom terug op het Forum. Waar wil je je voor afmelden? Misschien kan ik je helpen. 

Reputatie 7
Badge +28

@cornelia2

Ik heb zo'n vermoeden dat je wilt afmelden voor het forum. Mogelijk omdat je steeds mails krijgt. 

In elk mailtje dat je krijgt van het forum, staat hoe je je kan afmelden. Daar staat het onderstaande. Verwijder alle groene sterretjes in de favorietenlijst en je bent er vanaf.

  • Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf. Klik op deze link om naar je favorieten te gaan. Als je niet ingelogd bent, moet je dat eerst doen. Klik daarna in het overzicht op de groene ster naast het topic om hem te verwijderen uit de favorieten.
Reputatie 7
Badge +11

Zie ook https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/afmelden-van-deze-regen-van-meldingen-477125#post799509

Reputatie 7
Badge +28

Cornelia2 : 

Is het afmelden (van de topics op het forum??) al gelukt? 

Ik heb je nu express niet getagd, zodat je geen e-mail ontvangt als je je al afgemeld had voor dit topic. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@cornelia2 We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Zo niet, dan weet je ons te vinden! We helpen je namelijk graag verder. :green_heart:

Hoe markeer ik een antwoord als oplossing ?

dank reacties 

Gr. André 

Wanneer je een topic hebt opgesteld als vraag kun je onder elke reactie een keuze maken tot beste antwoord mits deze keuze nog niet gemaakt is.

Reputatie 7
Badge +17

@cornelia2 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Beste

ik kan geen beste antwoord aangeven daar mijn vraag onder een andere topic staat, maar begrijp nu hoe te handelen, dus beschouw mijn vraag als beantwoord en het beste door Friesian.

Groetjes

Natuurlijk kan je geen beste antwoord aangeven hier, @spanjool . Dit topic is niet door jouw gestart en heeft een ander onderwerp (zie start v.h. topic). Topicvraag is beantwoord. Twee antwoorden in één topic kan (natuurlijk) niet. Voor jouw is je vraag dus beantwoord. Maar kan dus niet als dusdanig (in een topic van een ander) als antwoord geselecteerd worden.

Reageer