Beantwoord

Afmelden KPN Forum

  • 31 March 2019
  • 2 reacties
  • 2246 keer bekeken

ik wil uit het gehele KPN forum, word gek van alle e-mails! Hoe kan ik van dit gezeur af?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door PeterG 31 March 2019, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dat kun je gewoon uitzetten, Nana_natascha. Voor reacties op topics kun je dat doen via de instellingen (zie hier) of van uit een mail gewoon niet meer op de link van het onderwerp klikken, dan krijg je er ook geen mails meer van. En voor de rubrieken bij de rubrieken zelf waar je mail van krijgt. Hooguit één minuutje werk.

Overigens: je enige topic is al ruim een jaar niet meer op gereageerd. daar krijg je dus ook geen mails van. Je hebt je dus op één of meer rubrieken geabonneerd. Die staan niet standaard aan bij registratie, dit moet dus bewust gedaan zijn. Klik bij de betreffende rubriek(en) rechtsboven op "niet meer volgen" en je zult er geen mails meer van krijgen.

Normaliter krijg je alleen e-mails van onderwerpen die je zelf gestart bent of aan hebt meegedaan dmv reageren. Krijg je zo'n mail en je opent het onderwerp niet dan krijg je er óók geen mails meer van overigens.

Een KPN moderator kan je forumaccount anonimiseren. Het is dan ook niet meer aan je kpn id gekoppeld.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Nana_natascha, welkom terug! Ik zie inderdaad dat je twee jaar geleden deze vraag ook al in een ander topic gesteld had. Is het toen niet gelukt het uit te zetten? Zoals Peter uitlegt, heb je je waarschijnlijk per ongeluk geabonneerd op een bepaald board. Dit kan je zelf weer uitzetten.

Mocht je willen dat ik je hele forumaccount anonimiseer, dan krijg je ook geen mails meer, laat je het dan nog even weten?