Beantwoord

Afmelden topics en e-mails forum

  • 18 March 2019
  • 6 reacties
  • 1494 keer bekeken

Hoe kom ik van de topics en mails af ????
Alle tips sterretje aanklikken of afmelden etc. helpen niet?
Wie verlost mij van die ellende????
icon

Beste antwoord door PeterG 19 March 2019, 14:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @jantjeB . Als er maar mailtjes blijven komen, lijkt het erop dat je je per ongeluk geabonneerd hebt op een Categorie. Als voorbeeld hier de categorie Internet.
Klik op de button rechts, zodat hij weer grijs is. Dan zou het moeten stoppen,

Succes!

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @jantjeB, Fijn dat Rbxx al heeft toegelicht hoe je je kunt afmelden van topics. Laat je nog even weten of het je gelukt is om je af te melden van de topics waarop je bent geabonneerd?
Afmelden voor topics. Je kan gewoon die mailnotificaties uitzetten in je instellingen.
https://forum.kpn.com/settings/general

> Ontvang updates van jouw favorieten
Reputatie 7
Badge +21
Afmelden voor topics. Je kan gewoon die mailnotificaties uitzetten in je instellingen.
https://forum.kpn.com/settings/general

> Ontvang updates van jouw favorieten


Ik heb ook gedacht, dat uitzetten van "Ontvang updates van jouw favorieten" zou helpen.
Maar ik had mijn twijfels, "Ontvang updates van jouw favorieten" klinkt anders dan "e-mail bij nieuw onderwerp in categorie"

Dus maar even getest, notificatie uit en abonneer op "Stel je vraag" aan. En wat blijkt, de favorieten zijn onderdrukt maar ik krijg nu wel e-mails van "Een nieuw topic is aangemaakt in Stel je vraag"

Dus mijn advies blijft: zet je eventuele abonnement op een categorie uit.
Klopt RBxx
Mailnotificaties van reacties op topics zijn in profiel uit te zetten.
Die van meldingen van nieuwe topics gewoon via de categorieën. (open de categorie en klik rechts op blauwe button "niet meer volgen".)
Reputatie 7
Badge +21
Dat is een goede samenvatting van onze gezamenlijke bijdragen aan dit topic PeterG.
Hopelijk heeft @jantjeB nu voldoende aanwijzingen om de stroom van mailtjes te stoppen.

Reageer