Beantwoord

Afmelden van deze regen van meldingen

  • 29 July 2019
  • 7 reacties
  • 478 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kom ik in godsnaam van dit Forum af. Een regen van mails is heel irritant
icon

Beste antwoord door RBxx 29 July 2019, 19:17

Bekijk origineel

7 reacties

Ja, heel graag wil ik me ook afmelden. Heb gezocht op hoe dat kan, maar niets gevonden....
Dit is vervelend!
Reputatie 7
Badge +11

Afmelden topics en e-mails forum zie https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/afmelden-topics-en-e-mails-forum-470221

Reputatie 7
Badge +21
Ga naar je Forum profiel https://forum.kpn.com/settings/general

Zet daar in ieder geval deze drie instellingen op Nee, dan zijn de meeste mailtjes weg.
Vergeet niet de wijzigingen op te slaan (button onderaan de pagina)

Je krijgt mails van topics waar je zelf op hebt gereageerd.
Je krijg mails van rubrieken als je dit zelf heb geactiveerd.

Uitzetten: zie uitleg Tycha/RBxx
bij de rubrieken evt. op blauwe button met NIET MEER VOLGEN klikken
Van Topics: als je niet klikt op de link in de mail ontvang je geen mails meer van zo'n topic
Reputatie 7
Badge +21
@Sailorkm en @Ada10, hierboven is het antwoord al gegeven. Je kan je afmelden voor de notificaties die je krijgt van je eigen topics of topics die je bent gaan volgen. Is dat niet voldoende, dan kan ik het Forum account laten verwijderen. Je kan hier dan niet meer mee inloggen en/of reacties plaatsen. Wil je dan weer gebruik maken van het Forum, moet je een nieuw account aanmaken.

Laten jullie even weten of het uitschakelen van de notificaties voldoende is?
@Sailorkm en @Ada10, hierboven is het antwoord al gegeven. Je kan je afmelden voor de notificaties die je krijgt van je eigen topics of topics die je bent gaan volgen. Is dat niet voldoende, dan kan ik het Forum account laten verwijderen. Je kan hier dan niet meer mee inloggen en/of reacties plaatsen. Wil je dan weer gebruik maken van het Forum, moet je een nieuw account aanmaken.

Laten jullie even weten of het uitschakelen van de notificaties voldoende is?


Graag het hele forum account weghalen. Ik zie de toegevoegde waarde van het Forum niet en het regend meldingen
Reputatie 7
Badge +21
Bij deze geregeld! 😉

Reageer