Beantwoord

Android app

  • 18 April 2020
  • 21 reacties
  • 448 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Heyhoi mensen!

 

Zojuist met de techdesk besproken, maar die lijde me hiernaartoe :)

 

Ik ben Julian 15 jaar oud en wil voor het KPN forum een Android app maken en die zelfs publiceren :)

Ik ga gebruik maken van een webapp instancie, maar daarbij wel dingen zoals notificaties als dit lukt, een menu in de app, een zoek optie in de app en nog veel meer.

Mijn vraag ik hierbij of ik hier toestemming voor heb en wat jullie hiervan denken :)

 

Hieronder heb ik een poll gemaakt

 

Ik hoor graag van jullie :)

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2020, 14:40

Bekijk origineel

Forum app maken?


21 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Ik weet niet of je daar toestemming voor krijgt, i.v.m. dat het rechten zijn van KPN. Maar zou het wel grappig vinden hoe het er dan uit zou zien. 😉

Reputatie 5
Badge +6

Ik weet niet of je daar toestemming voor krijgt, i.v.m. dat het rechten zijn van KPN. Maar zou het wel grappig vinden hoe het er dan uit zou zien. 😉

Ik ben al bezig dermee :)

https://imgur.com/gallery/YNtuD5I

Reputatie 5
Badge +6

Wat ik eigenlijk alleen wil is toestemming om hem te plaatsen op de play store . Als ik dat heb dan publiceer ik hem ook wie me ook tegen zit haha

Reputatie 7
Badge +22

Dat ziet er wel vet uit, ik heb er wat screenshots van gemaakt om het hier beter te plaatsen voor je. 

Nu is het wat overzichtelijker voor de rest die deze topic ziet. 👍🏼😉

Reputatie 7
Badge +22

Wat ik eigenlijk alleen wil is toestemming om hem te plaatsen op de play store . Als ik dat heb dan publiceer ik hem ook wie me ook tegen zit haha

Alleen voor Android? Ik heb een iPhone! 😔 😂

Reputatie 5
Badge +6

Dat ziet er wel vet uit, ik heb er wat screenshots van gemaakt om het hier beter te plaatsen voor je. 

Nu is het wat overzichtelijker voor de rest die deze topic ziet. 👍🏼😉

Haha top dat had ik nou juist niet gedaan omdat ze dan kei groot worden op deze pagina maar ja, wie ben ik om dat voor jou te beslissen haha

Reputatie 5
Badge +6

Wat ik eigenlijk alleen wil is toestemming om hem te plaatsen op de play store . Als ik dat heb dan publiceer ik hem ook wie me ook tegen zit haha

Alleen voor Android? Ik heb een iPhone! 😔 😂

oehhh ja dat wordt lastig, misschien de toekomst. Maar publiceren op iphone wordt hem voor mij in iedergeval niet, Zoveel geld (99euro) ga ik er niet aan besteden haha

Reputatie 7
Badge +22

oehhh ja dat wordt lastig, misschien de toekomst. Maar publiceren op iphone wordt hem voor mij in iedergeval niet, Zoveel geld (99euro) ga ik er niet aan besteden haha

heb ik dat? 🙈😂

Reputatie 7
Badge +28

Leuk idee @Julian Borghuis ,

Maar ook ik heb niets aan een app voor android. Die 99 euro voor een Apple-app kun je vast wel declareren bij KPN. Als ze het een goed idee vinden.

Maar vermoedelijk willen ze zoiets in eigen beheer houden. 

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben ondertussen ook aan het praten met een kpn medewerker via de livechat, ik hoop zo erg dat dit kan

Reputatie 7
Badge +28

Ik ga hierbij @Thomas_  een mention geven. Hij is hier de Channelmanager.

Reputatie 7
Badge +17

@Julian Borghuis Hoi Julian! Wat ontzettend leuk dat je een app voor ons wilt gaan ontwikkelen. Jij ontwikkelt je programmeer skills en wij hebben er geen werk van. Dit is een gouden deal zou je denken. Helaas wordt een besluit over een App niet zomaar genomen. Daarnaast geven wij dit niet niet zomaar uit handen. Er gaat een heel proces aan vooraf voordat er een app in de Playstore verschijnt. We zijn nou eenmaal een groot bedrijf met bureaucratische trekjes:wink:.

Ik vind het oprecht prachtig om te zien dat je grote ambities hebt en dat je gewoon aanpakt. Hou dit vast, want brutalen hebben de halve wereld in handen. Wat ik je wil adviseren.
Allereerst, ga zo door! Als tweede, maak een portfolio website voor jezelf. Hier kun je alle apps, websites of wat dan ook op plaatsen om te laten zien welke skills je allemaal in huis hebt. Hier kun je later veel baat bij hebben, want iemand die jou portfoliowebsite bezoekt ziet meteen wat voor moois je allemaal gemaakt hebt. 
Op dit moment zijn we niet op zoek naar een nieuwe collega en is ons team compleet. Mocht er in de toekomst een plekje vrij komen in ons team, dan wordt er vanzelf een vacature de deur uit gegooid. 

Reputatie 5
Badge +6

Erg jammer, het was mijn bedoeling om dit als extra aan te bieden dus als jullie zelf een app willen maken voor het forum dat dat gewoon kan, het is niet mijn bedoeling om dit echt onder de naam van KPN te zetten maar echt onder mijn naam. Daarbij dus ook kwa support wou ik een start pagina dat support voor de app niet bij KPN is.

 

kan dit een ander antwoord dan nee geven?

Reputatie 5
Badge +6

Ik ga hierbij @Thomas_  een mention geven. Hij is hier de Channelmanager.

Thomas heeft me gebeld en alles uitgelegd waarom het een nee is, maar met een uitgebreidere antwoord, en heeft me daaruit een uitnodiging na deze corona crisis een bezoekje naar het forum kantoor enal omdat ze daar heel erg enthousiast waren

Reputatie 7
Badge +28

Wat goed dat je gebeld bent!  En leuk dat dat je daar op het kantoor een kijkje gaat nemen!! :thumbsup_tone2::punch_tone4:  Met een beetje geluk is @Nadia er dan ook. Zij schijnt heel goed te zijn in cake bakken. 

Reputatie 5
Badge +6

Wat goed dat je gebeld bent!  En leuk dat dat je daar op het kantoor een kijkje gaat nemen!! :thumbsup_tone2::punch_tone4:  Met een beetje geluk is @Nadia er dan ook. Zij schijnt heel goed te zijn in cake bakken. 

whahaha

Reputatie 7
Badge +22

Thomas heeft me gebeld en alles uitgelegd waarom het een nee is, maar met een uitgebreidere antwoord, en heeft me daaruit een uitnodiging na deze corona crisis een bezoekje naar het forum kantoor enal omdat ze daar heel erg enthousiast waren

Ik was er al een beetje bang voor dat dit niet mag, maar wel fijn dat je een uitnodiging hebt gehad. Ik zou het super vinden voor je, maar kun je ons hier eens uitleggen waarom het niet mag. @Thomas_ zal het jou vast goed uitgelegd hebben. Anders kan Thomas ons hier vertellen waarom het niet mag. Ik ben ook wel benieuwd naar de reden, 1 ding weet ik (schijnbaar) wel: “Copyrightrechten.” :wink:

Reputatie 5
Badge +6

Het komt omdat KPN een groot bedrijf is en het logo niet gebruikt mag tenzij er aan 1000 dingen worden voldaan, maar dan zelfs wordt het moeilijk. Hetzelfde ligt aan de naam

Reputatie 7
Badge +17

@Julian Borghuis Iets minder goed nieuws, maar ook leuk nieuws. We gaan elkaar dus over een poosje ontmoeten. Keep up the good work en tot later! :smile:

Reputatie 7

Wat goed dat je gebeld bent!  En leuk dat dat je daar op het kantoor een kijkje gaat nemen!! :thumbsup_tone2::punch_tone4:  Met een beetje geluk is @Nadia er dan ook. Zij schijnt heel goed te zijn in cake bakken. 

Cake bakken, @Noordzee? Die kwaliteiten zijn al aan Huistijger gegeven op dit platform. Ik ben goed in Dubio's op Donderdag verzinnen, waar ik later dan weer spijt van krijg :zipper_mouth:  

@Julian Borghuis. tof dat je bent uitgenodigd :) Als het gevaar weer geweken is, en wij allen weer naar kantoor toe mogen zien we je graag. Krijg je een rondleiding achter de schermen!  

Reputatie 5
Badge +6

haha mooi

Reageer