Bekijk de KPN forum huisregels

  • 10 maart 2014
  • 0 reacties
  • 156444 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Welkom op het KPN forum, leuk dat je onze community hebt gevonden. Hier vind je een schat aan informatie over KPN gerelateerde onderwerpen. Stel gerust een vraag, of help anderen. Samen met jou willen wij een veilige en prettige omgeving creëren. Hiervoor hebben we enkele huisregels opgesteld.

Wees duidelijk en blijf bij het onderwerp
Het forum van KPN is bedoeld om elkaar te helpen. Bedenk daarom goed wat je in je bericht wil vertellen, hou je tekst kort en duidelijk, op die manier kunnen anderen je zo goed mogelijk helpen. Ook een duidelijke titel helpt mee om het onderwerp van je bericht direct duidelijk te maken, blijf vervolgens bij het onderwerp van het bericht. Als je zelf een vraag hebt, stel deze dan niet in het onderwerp van iemand anders, deze vorm van topic kapen wordt vaak niet gewaardeerd. Maak dus zelf een nieuw bericht aan. Kom je er niet uit? Dan mag je altijd één van de community managers of moderators vragen hoe het werkt.

We zijn open en eerlijk naar elkaar toe, maar met respect.
Gedraag je op het forum net zoals je elders zou doen en blijf altijd beleefd in je berichten. Beledigen, schelden, grof taalgebruik of je uitlaten op een andere manier die niet correct is, wordt niet geaccepteerd op het forum. Dergelijke uitingen zullen wij zonder kennisgeving verwijderen. KPN behoudt zich het recht voor om de mogelijkheid tot het posten van berichten te ontnemen, indien een gebruiker herhaaldelijk de huisregels overtreedt.

We zijn zo transparant mogelijk
Echter kunnen wij niet altijd op alle vragen of verzoeken ingaan. Denk hierbij aan bedrijfsvertrouwelijke informatie.

We schreeuwen niet naar elkaar en roepen niet op tot demonstraties
Berichten die alleen in hoofdletters zijn geschreven maken je vraag of opmerking niet opvallender of duidelijker. Dit soort berichten komt schreeuwerig over en wordt door andere gebruikers niet gewaardeerd.

We houden niet van spam
Onder spam verstaan wij herhaaldelijk achter elkaar posten of cross-posten, berichten plaatsen die gebruikers naar sites of pagina's van derden sturen, vervelende zelfpromotie of het domineren van ons forum. Zelfpromotie, commerciële- en reclameteksten zijn niet toegestaan.

Overzichtelijk voor iedereen
De KPN Community helpt je graag. Omdat zo goed mogelijk te doen is het belangrijk dat je zoveel mogelijk vragen en informatie geeft in je eigen topic of een bestaand topic gerelateerd aan je vraag. Wanneer je voor eenzelfde vraag / probleem in verschillende topics reageert wordt het erg lastig voor de forumgebruikers en moderators om jou te helpen. We vragen je daarom bij (terugkerende) vragen op één centrale plek te reageren. Zo houdt iedereen het overzicht.

We respecteren jouw privacy
In verband met onze privacy regels worden berichten met daarin persoonlijke gegevens bewerkt of verwijderd. We adviseren om persoonlijke informatie zoals postcode en huisnummer, telefoonnummer of klantnummer alleen via een privébericht met ons te delen. Het is niet toegestaan persoonlijke informatie over personeel van KPN te delen of te plaatsen. Deze uitingen zullen wij zonder kennisgeving verwijderen. Stuur onze medewerkers alleen een privébericht als zij daar om vragen, overige berichten worden genegeerd.

We letten erop dat je niet misleid wordt door derden
Het linken naar phishing websites is niet toegestaan, ook dit soort berichten worden uiteraard verwijderd. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan onze huisregels. De huisregels zijn onder voorbehoud van mogelijke wijzigingen. Een compleet overzicht van onze huisregels vind je op deze pagina.

Laatste update: 17 juli 2018..

This topic has been closed for comments