Beantwoord

Beller hoort mij niet

  • 23 February 2019
  • 7 reacties
  • 707 keer bekeken

Als ik iemand opbel hoort de ander mij niet, maar ook omgekeerd komt voor dat ik de ander niet hoor en hij mij wel.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 February 2019, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Nbz, gebruik je een vaste lijn of een Mobiel? Als het een vaste lijn is, kan het met blauw en geel te maken hebben in de stekker. Blauw en geel zouden dan samen op de "B" aansluiting moeten zitten om belsignaal te krijgen. Als je jouw vraag stels op "Stel je vraag" Neemt er vanzelf een KPN medewerker/ster contact met je op om te helpen. Wat handig is, is als je vooraf (nu) je proiel aanvult met klantnummer(s), naam, adres en postcode. Dit is alleen zichtbaar voor jou en de mensen van KPN webcare. Ze kunnen je dan sneller helpen.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Nbz, welkom op het forum. Ook wil wil graag weten of dit om een mobiel gaat of een vaste lijn. Heeft het in het verleden wel goed gewerkt? Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Profiel ingevuld. Het gaat dus om een mobiele telefoon. Goed om te weten dat deze in het water gelegen heeft, daarna schoongemaakt door een bedrijf en sindsdien het probleem als omschreven.
Reputatie 7
Badge +24
Dan ben ik bang dat dit wel te toevallig is aangezien het daarna is begonnen. Heb je dit overal of op 1 bepaalde locatie? Zie je ook watervlekken op de chip van de simkaart? Heb je dit probleem ook als je je simkaart in een ander toestel gebruikt? Kan altijd proberen om een nieuwe simkaart te sturen om het uit te sluiten.
Graag een nieuwe simkaart. De telefoon is al twee keer weggeweest voor een schoonmaak.
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze een nieuwe voor je besteld, hopelijk is dit de oplossing.
Reputatie 7
Badge +24
Is het gelukt met de nieuwe sim Nbz?