Sticky

Bereikbaarheid KPN Winkels

• 2 maart 2021
  • 9 reacties
  • 905 keer bekeken
Bereikbaarheid KPN Winkels
Reputatie 7

Update 28 april 2021: Onze winkels zijn weer geopend!

Vanaf vandaag ben je zonder afspraak weer welkom in de KPN Winkel in jouw buurt. De volgende aanpassingen zijn van kracht, om het winkelen voor iedereen prettig en veilig te houden. Daarom vragen we je om alleen te komen, een mondkapje te dragen, thuis te blijven bij klachten en bij aankomst handen te desinfecteren.

Het blijft ook nog steeds mogelijk om een video-afspraak te maken, hetzelfde geldt voor click-and-collect.

Tijdens de lockdown proberen we je zo goed mogelijk te helpen met advies en service, ook vanuit de kpn winkel. Met de nieuwe coronamaatregelen is het vanaf 10 februari mogelijk om je online bestelling op te komen halen uit de kpn winkel bij jou in de buurt. Bestellingen die je voor 13:00 uur plaatst, staan dezelfde dag nog voor je klaar. En vanaf nu mag je ook op afspraak bij ons langskomen in de winkel! 

Nieuw: op afspraak langskomen in de kpn winkel 

Vanaf woensdag 3 maart kun je nu ook op afspraak komen in alle kpn winkels. Dat is fijn voor als je het nog niet helemaal zeker weet welk toestel nu van jou wordt. Of misschien heb je wel een andere servicevraag. Onze winkeladviseurs staan voor je klaar. Omdat op een verantwoorde en veilige manier te doen maak je vooraf een afspraak. Vind hier een kpn winkel bij jou in de buurt

Plan je winkelbezoek in met de kpn afsprakenplanner  

Contact en bezoek met de kpn winkel in jouw buurt

Vanaf 3 maart bieden we drie mogelijkheden aan voor contact of bezoek in de kpn winkel: 

Click & Collect: Bestel online en haal je telefoon op bij de kpn winkel

Vanaf 10 februari is het weer mogelijk om zelf je online bestelling op te halen bij één van onze winkels. Omdat de veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop staat, bieden we onze service contactloos aan. 

Hoe werkt het?

1. Vul het online formulier in met jouw gewenste bestelling
  2. Een medewerker van de door jou gekozen winkel neemt telefonisch contact met je op
  3. Samen nemen jullie de bestelling nog even door, waarna jullie samen een afspraak maken wanneer je het op komt ophalen.

Goed om te weten;

• Betalen doe je in de winkel met pin
  • Wil je nummerbehoud? Dat regelen we eenvoudig in de winkel
  • Bestellingen die voor 13.00 worden geplaatst, kunnen dezelfde dag worden opgehaald

Veiligheidsmaatregelen in de winkel 

Wij stellen de veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. Daarom hebben wij extra maatregelen getroffen in onze winkels. Daarnaast vragen wij het volgende aan onze klanten.

• Kom alleen naar onze winkel.
  • Houd altijd minimaal 1.5 meter afstand van andere klanten en medewerkers.
  • We verzoeken je een mondkapje te dragen.
  • Wij zetten extra schoonmaakmaatregelen in
  • Medewerkers die last hebben van een neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts moeten thuis blijven. Ook blijven medewerkers 14 dagen thuis als ze in een door het RIVM aangewezen risicogebied geweest zijn.
  • Er zit minimaal vier uur tussen het boekingsmoment en je daadwerkelijke afspraak. En hoe eerder je van tevoren boekt, hoe meer kans je hebt op een plekje naar keuze.
  • Heb je zelf last van een neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts? Dan verzoeken we je het winkelbezoek uit te stellen tot je 24 uur klachtenvrij bent. 

Veelgestelde vragen over winkelbezoek kpn 

Mag ik iemand meenemen om te komen winkelen?

Heb je een vraag over een toestel en kun je wel wat hulp gebruiken bij je keuze? We snappen goed dat je daarover met een vriend / vriendin / partner of familielid wilt overleggen. Alleen is de ruimte die we in de winkel kunnen benutten beperkt. We vragen je daarom om alleen bij ons langs te komen. Onze kpn adviseurs staan voor je klaar en helpen je deskundig. Je kunt alvast meer informatie vinden op onze site: kpn mobiel  of kpn tv en internet. Zo kom je goed voorbereid binnen. 

Kinderen tot dertien jaar tellen niet mee voor het aantal klanten en mogen met één ouder mee de winkel in.

Hoelang mag ik op bezoek komen in de winkel?

Wij houden ons aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM. Per uur mag een winkel vier klanten ontvangen. Dat houdt in dat er elke 30 minuten twee klanten in de winkel aanwezig mogen zijn. We mogen je 20 minuten in de winkel ontvangen, en houden 10 minuten ruimte voordat de volgende bezoeker komt. De winkel maken we voor iedere klant op hygiënische en veilige manier klaar voor aanvang.

Mag iemand anders mijn mobiele telefoon uit de winkel halen?

Heb je een toestel met abonnement? Dan ga je akkoord met de algemene voorwaarden door het tekenen van een contract. Omdat je voor een langere periode een contractuele verplichting aangaat moeten we jouw persoonlijke gegevens goed controleren. De bestelling kan alleen worden opgehaald door de persoon die de bestelling heeft geplaatst én de contracthouder is. Zo beschermen we al onze klanten tegen (persoons)fraude. 

Ik heb neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Hoe krijg ik zo snel mogelijk een nieuwe mobiele telefoon?

Wanneer je last hebt van corona gerelateerde klachten mogen we je helaas niet in de winkel ontvangen. We kunnen je online erg goed op een verantwoorde manier helpen. Ga naar onze webshop en bestel online met gratis thuisbezorging. Advies nodig? Maak dan een video-afspraak met één van onze winkeladviseurs met de kpn keuzehulp. Je regelt dan alles via de klantadviseur op afstand 

Heb je nog andere vragen? Stel ze hieronder gerust. We helpen je graag :)

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat de winkels weer op afspraak open gaan, ik vindt het eerlijk gezegd een slimme (en efficiente) versoepeling :-) 

Fijn dat de winkels weer op afspraak open gaan, ik vindt het eerlijk gezegd een slimme (en efficiente) versoepeling :-) 

Geen idee. Wat zijn kpn winkels? :innocent::thinking::kissing_closed_eyes:

1

Hallo,

is click en collect ook mogelijk met abonnement verlengen? 

mvg

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +11

Hi @Mirr95, welkom en goed dat je deze vraag op ons forum stelt! 

Click & Collect is ook beschikbaar bij abonnementsverlengingen! Via het Click & Collect formulier plaats je een bestelling en naar aanleiding daarvan wordt je gebeld om de bestelling samen nog eens door te nemen: geef dan duidelijk aan dat het om een verlenging van een bestaand contract gaat. Goed om te weten: Bestellingen die voor 13.00 worden geplaatst, kunnen dezelfde dag worden opgehaald! 

Na eerst telefonische info ( kpn) verzameld te hebben waarbij mij gezegd werd dat ik bij een kpn winkel inderdaad fysiek het toestel waar ik belangstelling voor had kon zien voordat ik hem kocht, had ik een afspraak gemaakt bij de kpn store in Apeldoorn. Tot mijn stomme verbazing was het daar niet mogelijk om het toestel eerst te bekijken en kon hem alleen ongezien in een doos kopen en meenemen. Dit is dus wat ik absoluut niet wilde en ben teleurgesteld en onverrichte  zaken terug naar huis gegaan. Voor mij nu in ieder geval geen toestel met abonnement van de kpn.

Reputatie 7
Badge +29

Ha @Jaap 1961, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo teleurgesteld bent na het bezoek in onze winkel! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bij een aantal winkels hebben we zogenaamde ‘box in shops’ waar alleen het voorste gedeelte van de winkel open is en daarnaast zijn er ook winkels die wel volledig geopend zijn. Wat ik van mijn collega's heb begrepen dat de toestellen in de volledig geopende winkels wel gewoon op het schap staan. Bij de winkels die niet volledig open zijn, zou je aan de balie ook het toestel moeten kunnen zien. Je kunt 'm dan weliswaar niet even uitproberen, maar de collega's hebben wel ‘showmodellen’ liggen. Is dat bij jouw afspraak ook niet geopperd? Dat zou heel jammer zijn!

Wist je trouwens dat je op onze website ook alle beschikbare telefoons kunt zien? Op elke toestelpagina zie je onderaan de pagina alle informatie over de betreffende toestellen. Zo kan je het rustig op de bank vergelijken en daarna via Click en Collect geheel Coronaproof toch je toestel ophalen bij de winkel! Je kunt eventueel ook videobellen met een collega, mocht je toch graag persoonlijk met ons in gesprek gaan. 

Aan de balie ook mijn teleurstelling uitgesproken en dat ik nu dus ongeveer 50km voor niets had gereden, en dat de info die ik eerder via de telefoon had gekregen anders deed vermoeden.  Helaas werd mij duidelijk gemaakt dat ik daar in ieder geval niet eerst het toestel te zien kreeg.

Inmiddels bij een andere winkel geïnformeerd en het toestel besteld onder voorwaarde dat ik hem eerst mag zien voordat ik hem definitief aanschaf.

Uiteraard heb ik het beoogde toestel  wel op de site van KPN gezien maar ja een foto geeft meestal een ander beeld dan de werkelijkheid, vandaar dat ik hem eerst echt gezien wil hebben.

Het toestel moet je wel aan kunnen zien of hij het wel doet vind ik . Ook voordat je het abonnement afsluit.

Reageer