Beantwoord

Bericht op het forum verwijderen of aanpassen

  • 4 November 2020
  • 4 reacties
  • 550 keer bekeken

Badge

Hallo,

 

ik heb in een bericht op het forum per ongeluk een foto geplaatst met mijn telefoonnummer er bij. Echter zie ik nergens hoe ik dit bericht moet verwijderen. Kan iemand mij helpen? 

icon

Beste antwoord door Joep1965 4 November 2020, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Klik in het topic op de 3 stipjes en kies bewerk. Tot een uur na plaatsen kan je dit wijzigen.

Badge

Hallo,

 

ik heb in een bericht op het forum per ongeluk een foto geplaatst met mijn telefoonnummer er bij. Echter zie ik nergens hoe ik dit bericht moet verwijderen. Kan iemand mij helpen? 

 

En als ik het na 3 jaar wil verwijderen? Hoe werkt dit?

Reputatie 7
Badge +10

Hallo,

 

ik heb in een bericht op het forum per ongeluk een foto geplaatst met mijn telefoonnummer er bij. Echter zie ik nergens hoe ik dit bericht moet verwijderen. Kan iemand mij helpen? 

 

En als ik het na 3 jaar wil verwijderen? Hoe werkt dit?

@aras Aangeven bij de KPN moderator die kan daar naar kijken en eventueel op verzoek verwijderen. Dit kan ook via de 3 puntjes onder het bericht d.m.v. een (rapporteer) melding. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @aras, het klopt helemaal wat Anneke-Anna zegt. In principe verwijderen we berichten niet zomaar, tenzij er gegevens in staan die privacygevoelig of tegen de huisregels zijn. Je kunt er ook voor kiezen om je account te laten verwijderen. Dan blijven je berichten staan, maar wordt je account geanonimiseerd.