Berichten onbeperkt aanpassen

  • 15 February 2020
  • 30 reacties
  • 658 keer bekeken

@Marcia_ 

je mag het toch tussen door wel over wat anders hebben

kan toch geen kwaad

het gebeurd wel bijna in elk topic

ik kan mijn berichten gewoon aanpassen na een uur

als ik een vraag stel over snel glasvezel 500/1gbit

veranderd het topic vanzelf "heb je het wel nodig”

maar goed ik zou me er verder over stil houden als je dat liever hebt

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83

@nick83 geen probleem

Van gemaakt klik op jou link

Bijzonder. Niemand kan oudere berichten aanpassen en jij wel. Kijk maar:

Waar is mij "Bewerken" knopje?

Sorry @Marcia_ dit moest nog ff :wink::grin:

Reputatie 7
Badge +30

@peter-keetfm en @Nick83 ik heb even een eigen topic aangemaakt ;-). Ik moet jou mijn excuses aanbieden, @peter-keetfm. Doordat jij een bepaalde rol hebt vanuit een oude pilot op het forum, kan jij dit inderdaad wel. Ik weet niet of dit de bedoeling is, dus de kans is aanwezig dat je het binnenkort niet meer kunt. Dan laat ik het hier nog even weten:sweat_smile: .

@Marcia_ 

het is niet de bedoeling dat jij dit uit gaat zetten bij mij

ik vind het wel zo netjes dat ik mijn eigen berichten kan aan passen

ook na een dag

omweg de rede dat ik het zelf type en ik de recht moet kunnen houden om het aan te kunnen passen

als ik dat wil

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ga niets doen hoor, ik weet alleen niet of het de bedoeling is, dus dat heb ik intern nagevraagd. 

@Marcia_ 

ik heb dit al kunnen doen toen ik vanaf heden lid ben geworden op het forum

en ik wil dit graag zo houden

 

Hallo @peter-keetfm , jij hebt waarschijnlijk de status van een soort 'superuser’ zoals ik die ook heb op het forum van Ziggo en kun je (sommige) berichten wat langer of altijd wijzigen wanneer je dat nodig acht.

KPN behoudt wel het recht om bepaalde privileges in te trekken mits men vertelt waarom en per wanneer.

Zelf kun je er ook voor kiezen om weer als ‘normale’ forumgebruiker bestempeld te worden en aan KPN verzoeken je privileges in te trekken.

 

 

@JanD 

bedankt dan laat ik het zo

grappig dat ik "superuser” ben

 

@JanD

bedankt dan laat ik het zo

grappig dat ik "superuser” ben

 

Hallo @peter-keetfm , ik schreef niet dat je het bent maar:

 jij hebt waarschijnlijk de status van een soort 'superuser’

Nu niet meteen naast je schoenen gaan lopen.:relaxed:

nee jan

ik wist dit niet eens

maar wel grappig

komt dit waarschijnlijk dat ik een keer aan een pilot mee gedaan heb

en hier in een test gebied glasvezel in het buitengebied Rijssen/Holten door drukriool

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Je krijgt die mogelijkheid inderdaad vanaf het moment dat je benoemd bent tot “Expert”.  Dat is hier op het forum een andere term voor “superuser”. 
 

 

Reputatie 7
Badge +30

nee jan

ik wist dit niet eens

maar wel grappig

komt dit waarschijnlijk dat ik een keer aan een pilot mee gedaan heb

en hier in een test gebied glasvezel in het buitengebied Rijssen/Holten door drukriool

 

 

Ja, dit klopt inderdaad. 

Reputatie 7

Ook op het forum van KPN is er een groep "superusers" die net wat meer mogelijkheden hebben dan de "gewone" forumleden.

Ah JanD is op kantoor bij Telfort geweest. Ik niet dat is het verschil dus😜😜

Goed bezig die JanD net iets meer dan een jaar klant. Ach ja ik gun het JanD wel.

 

Je krijgt die mogelijkheid inderdaad vanaf het moment dat je benoemd bent tot “Expert”.  Dat is hier op het forum een andere term voor “superuser”. 
 

 

Hallo @Noordzee 

Bij Ziggo noemt men het ‘superuser’ en bij ‘Telfort’ forumheld

Reputatie 7
Badge +28

Ik kom de term superuser hier ook wel eens tegen. En enkele jaren geleden werd de term Held ook regelmatig gebruikt en uitgedeeld. Zo heeft b.v. Giant2000 nog altijd de omschrijving Held achter zijn naam staan. 

Ah JanD is op kantoor bij Telfort geweest. Ik niet dat is het verschil dus😜😜

Goed bezig die JanD net iets meer dan een jaar klant. Ach ja ik gun het JanD wel.

 

Hallo @Galdor68 , in mijn reactie aan @peter-keetfm  schreef ik inderdaad superuser bij Telfort, maar dat moet Ziggo zijn, heb ik aangepast. Dat komt omdat ik nu op zijn Telfort's denk en niet meer op zijn Ziggo's.:sunglasses:

Bij Ziggo heet het superusers en nee, ik ben nog nooit bij Telfort op het hoofdkantoor geweest.

Ah JanD is op kantoor bij Telfort geweest. Ik niet dat is het verschil dus😜😜

Goed bezig die JanD net iets meer dan een jaar klant. Ach ja ik gun het JanD wel.

 

Hallo @Galdor68 , in mijn reactie aan @peter-keetfm  schreef ik inderdaad superuser bij Telfort, maar dat moet Ziggo zijn, heb ik aangepast. Dat komt omdat ik nu op zijn Telfort's denk en niet meer op zijn Ziggo's.:sunglasses:

Bij Ziggo heet het superusers en nee, ik ben nog nooit bij Telfort op het hoofdkantoor geweest.

Ah ik dacht al zover ik weet zijn het bij Telfort inderdaad de ForumHelden superusers zei me niks, althans alleen van het Ziggo forum.

 

Reputatie 7

Ah ik dacht al zover ik weet zijn het bij Telfort inderdaad de ForumHelden superusers zei me niks, althans alleen van het Ziggo forum.

En hier bij KPN hebben ze die twee begrippen uiteraard gehusseld (typisch KPN).

De vraag is nu: Zijn het ForumUsers of SuperHelden of misschien wel beide? :wink:

Wel grappig dat dit naar voren komt

Dat ik het wel kan veranderen na een uur

En nick niet

Dit kwam te spraken op een ander topic

Maar nu weten we de rede in dit topic

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Wel grappig dat dit naar voren komt

Dat ik het wel kan veranderen na een uur

En nick niet

En de rest van het forum ook niet...

:grinning:

 

Reputatie 7

En de rest van het forum ook niet...

Bijna het hele forum niet. Voorbeeld:wink:

Reputatie 7
Badge +30

Haha er zijn inderdaad verschillende rollen waarbij je deze mogelijkheid wel of niet hebt. We gaan hier in de toekomst nog eens naar kijken en waar nodig aanpassen. Voorlopig kan je dus nog naar hartenlust foutjes ook na een uur wegpoetsen, @peter-keetfm.

Reputatie 7

Deze "gewone” forumlid kan ook onbeperkt zijn eigen berichten wijzigen, niet dat ik dat veel of vaak doe, soms wel even handig.

 

Ben ik dan een Superlid? Ipv, forumlid of Superuser? :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +30

Haha Superforumheld? Ik zie dat jij ook wel eens meegedaan hebt aan een pilot ;-).