Beantwoord

Bliksemafleider ontvreemdt bij verdeelhuis KPN

  • 12 February 2019
  • 3 reacties
  • 131 keer bekeken

Gledendag ik heb afgelopen vrijdag 8 februari geconstateerd dat er een bliksemafleider is verwijderd op een van de verdeelhuisjes. Ook lag er een bordje camerabewaking rond dit huisje. 4

Dus hoop hier wat meer info te kunnen krijgen waar dit eventueel gemeld kan worden. Ik heb al via een reguliere mail van KPN dit gemeld. Ik zag ook een telefoonnummer van het bedrijf welke bliksemafleider heeft geplaatst en gebeld maar volgens de dame daar kon ze niks met mijn telefoontje, dus vond dat heel vreemd. Nog een mail naar ene Robin Flikkema gestuurd welke naam ik op Google tegenkwam. Zijnde dat deze wat met verdeelhuisjes te maken heeft??
Het betreft centrale gelegen aan de Lorentzweg t.o nummer 105 te Hilversum.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 February 2019, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Cocktailonno, welkom op het forum. Op die precieze locatie staat geen kast van ons, zover ik dit kan zien. Heb je ook een foto van de volledige kast in zijn geheel? De enige kast van ons staat namelijk aan de Lorentzweg 46c.
Goedendag

deze staat onder mijn appartement en staat volgens mij op 46 ?. Of bedoeld u deze welke tussen de zgn. Villa woningen staat bij Villa Industria te Hilversum.


Maar heb contact met Liander gehad omdat ik dacht die kunnen mij vertellen waar ik heen moet. Maar wisten alleen te zeggen dat die onder mijn appartement van KPN is.
Hopenlijk is dit wat duidelijker.
Ik ben vanmiddag ook de melding wezen doen bij KPN winkel en hebben daar ook een melding doorgestuurd. En ik zie regelmatig diverse monteurs o.a.van KPN in deze verdeelkast hun werk doen.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk. Als het op 46 staat is het inderdaad van ons. Ik ga dit doorzetten, je hoeft zelf niets te doen. 🙂