Compliment: De nieuwe algemene voorwaarden

• 10 juni 2017
  • 18 reacties
  • 409 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hoihoi,

Ik heb even de nieuwe algemene voorwaarden van KPN bekeken en ik ben positief verrast dat de voorwaarden in begrijpelijke taal is geschreven

Dat is toch even wat anders dan een Juridisch verhaal 🙂

Linkje:
https://www.kpn.com/w3/file?uuid=5a8ed28d-a59c-4c38-8d22-4e9d1fbb70cd&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=12621

18 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De titels kun je bijna of helemaal niet lezen.
Reputatie 7
Dat ziet er bij mij toch veel beter uit.

Welke pdf viewer heb je gebruikt en op wat voor een apparaat?
Reputatie 7
Badge +12
Op mijn iPhone zie ik inderdaad hetzelfde als Glinko. Die speelse witte effecten lijken te verspringen. De tekst is nog wel prima leesbaar, maar een beetje jammer van de titels natuurlijk.
Reputatie 2
Badge +1
Dat ziet er bij mij toch veel beter uit.

Welke pdf viewer heb je gebruikt en op wat voor een apparaat?

Apparaat is een ipad Air 2 browser is Safari.
Reputatie 7
Badge +18
Op de iMac ziet het er prima uit, maar inderdaad op de iPad krijg ik hetzelfde als @Glingko
Reputatie 7
Badge +15
Lijkt mij dat er een fout zit in safari voor ios gezien het probleem alleen daar voorkomt.

Desalnietemin ben ik erg blij dat her nu in begrijpelijke taal is 😛
Reputatie 7
Badge +18
Dat zou kunnen, ware het niet dat op de mac met safari het wel goed werkt.
Overigens is het aan de webdesigner-maker de taak om ervoor te zorgen dat het op elke browser werkt.
Ik weet dat dat haast onmogelijk is maar op de meest gangbare (waarvan Safari ook een is) wel.
Reputatie 7
Lijkt mij dat er een fout zit in safari voor ios gezien het probleem alleen daar voorkomt.
Dat zou kunnen, ware het niet dat op de mac met safari het wel goed werkt.De Mac draait ook geen iOS.
Reputatie 7
Badge +18
Ja klopt @wjb daar had ik even overheen gelezen.
Huistijgertje was te snel 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Dat zou kunnen, ware het niet dat op de mac met safari het wel goed werkt.
Overigens is het aan de webdesigner-maker de taak om ervoor te zorgen dat het op elke browser werkt.
Ik weet dat dat haast onmogelijk is maar op de meest gangbare (waarvan Safari ook een is) wel.

Het is een PDF, dat valt niet in de scope van een web designer 😉

Aan de andere kant kan je verwachten van een maker van een PDF-Reader dat ze het merendeel van de "algemeen geaccepteerde" standaarden ondersteunen 🙂 Het lijkt mij een bug vanuit de kant van apple (Maar apple heeft wel vaker eigenaardigheden als het gaat over de standaard van het moment).
Reputatie 7
Badge +24
Hoihoi,

Ik heb even de nieuwe algemene voorwaarden van KPN bekeken en ik ben positief verrast dat de voorwaarden in begrijpelijke taal is geschreven

Dat is toch even wat anders dan een Juridisch verhaal 🙂

Linkje:
https://www.kpn.com/w3/file?uuid=5a8ed28d-a59c-4c38-8d22-4e9d1fbb70cd&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=12621

Bedankt voor de complimenten! Ik zal dit topic delen met de mensen die eraan hebben gewerkt. 🙂

Dus volgens jullie ligt het weergave probleem aan Apple/Safari en niet aan ons? Als ik wat moet doorgeven dan doe ik dat graag.
Reputatie 7
Badge +18

Dus volgens jullie ligt het weergave probleem aan Apple/Safari en niet aan ons? Als ik wat moet doorgeven dan doe ik dat graag.

Nou de kwestie met IOS en Safari is, dat de iPad en de iPhone geen PDF ondersteunen en de PDF-files in Safari zelf laat zien.
De iMac laat de PDF in Adobe zien. Daarom is het op de iMac goed en op de iPad is het onduidelijk.
Althans... alleen de kopregels.
Waren die b.v. lichtgrijs dan was het wel te lezen.
Reputatie 7
Aardig in dit opzicht het plaatje op pagina 4: mannen van verschillende leeftijden kijken met z'n allen op een .... iPad (waarschijnlijk niet dan om de nieuwe AV te lezen:P).Of dat op pagina 21: een iPhone, maar gezien de leeftijd van beide heren kijken zij sowieso niet naar de nieuwe AV;)
Reputatie 7
Badge +30
Nouja, de PDF is opgebouwd op een manier waar iOS niet mee om kan gaan.
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan 't op z'n minst doorgeven, dan mogen de mensen die hier over gaan, beslissen of ze er wat aan gaan doen. Dank jullie! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
@Glingko (en de rest), volgens mij hebben ze het aangepast. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Klopt, het werkt nu prima @Paul_
Reputatie 7
Badge +24
Tof dat die afdeling wat heeft gedaan met de feedback. 🙂 Dank voor het melden Glingko! En de rest voor het checken en helpen!

Reageer