Contact met KPN

  • 18 August 2020
  • 15 reacties
  • 1273 keer bekeken

Het is een drama om goed contact met KPN te krijgen

Joep1965 3 jaar geleden

U kunt chatten, Twitter, Facebook, dit forum en bellen (0800-0402). Wat had u nog meer gewild?

Bedankt voor je antwoord, maar waar kan ik die chat vinden? Facebook en Twitter doe ik niet (meer actief) aan.

https://www.kpn.com/service.htm

Even klikken op waar je mee geholpen wil worden, vervolgens klikken op “ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan naar beneden scrollen.

Dan staat er de mogelijkheid om een chat te starten.  

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

U kunt chatten, Twitter, Facebook, dit forum en bellen (0800-0402). Wat had u nog meer gewild?

Bedankt voor je antwoord, maar waar kan ik die chat vinden? Facebook en Twitter doe ik niet (meer actief) aan.

https://www.kpn.com/service.htm

Even klikken op waar je mee geholpen wil worden, vervolgens klikken op “ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan naar beneden scrollen.

Dan staat er de mogelijkheid om een chat te starten.  

 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom, Angele, we hebben inderdaad een aardige hoeveelheid aan contactopties. Je hebt het forum nu gevonden, het lijkt me dan zonde om alleen maar aan te geven dat contact krijgen niet zo vloeiend loopt. Als je ook zou willen delen waarom je graag contact wilt, dan kunnen we je wellicht verder helpen.

Welkom in de dwalende niks zeggende bot computer service van KPN, waardeloos! Betaal je hier voor kwaliteit of voor gebakken lucht? Die chat werkt niet, alles op social media wil ik niet. Waarom niet een fatsoenlijk contactformulier?
 

Badge +19

Is dit alleen een mededeling of wilt u geholpen worden?

Leuk al die contact opties die er zouden zijn.

Maar hoe kom je daar in vredesnaam.

Geen telefoon of chat of wat dan ook te vinden. Alleen maar dat het er is, maar waar> Ho maar.

Volg het hulpmenu en ben je er aan het eind niet uit dan houdt het gewoon op.

Zo ontzettend slecht. En dan zo'n flauwe reactie dat er genoeg opties zijn. Er wordt gevraagd hoe je in contact kan komen, maar er wordt niet gezegd waar.

Dus hoe kom ik aan een telefoonnummer of waar staat de link naar een chat of mailadres?

Hallo @Cees van Opijnen , 0800 0402, de chat, Facebook of Twitter.

 

Beste Jan,

Bedankt voor je antwoord, maar waar kan ik die chat vinden? Facebook en Twitter doe ik niet (meer actief) aan.

 

Beste Jan,

Bedankt voor je antwoord, maar waar kan ik die chat vinden? Facebook en Twitter doe ik niet (meer actief) aan.

 

https://www.kpn.com/service.htm

Even klikken op waar je mee geholpen wil worden, vervolgens klikken op “ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan naar beneden scrollen.

Dan staat er de mogelijkheid om een chat te starten.  

Inderdaad. Ik ben de zoveelste die opmerkt dat contact opnemen met KPN onmogelijk is. Ik wil graag een e-mailadres van u ontvangen waar ik persoonlijke zaken met u kan communiceren. 
verder denk ik dat klanten maar naar Ziggo over moeten stappen als ze Formule 1 nog willen blijven volgen. Belachelijke prijzen staan hier genoemd om, notabele bij KPN, een Ziggo Sport abonnement aan te moeten gaan. Betalen we nog niet genoeg. Dan ga ik dus niet betalen voor een zender die u niet opneemt. 
verder is mijn mobiele abonnement al ruim 1,5 jaar afgelopen. Heb daarna bewust niet verlengd. Zie nu in mijn gegeven staan dat mijn huidige abonnement nog doorloopt tot augustus. Ik ontvang graag van u de stukken waaruit blijkt dat ik verlengd heb tot augustus 2021. Ik weet namelijk zeker dat deze niet bestaan. 
Vind, door alle genoemde voorbeelden, KPN er behoorlijk op achteruit gaan. Of is het juist de bedoeling dat klanten na jaren en jaren, overstappen naar de concurrenten?

Reputatie 6
Badge +6

Heb je de voorgaande berichten in dit topic gelezen? Daar wordt aangegeven hoe je in contact kunt komen. Mail wordt niet genoemd omdat KPN niet via de mail is te benaderen. Je opmerking dat je moet betalen voor Ziggo Sport is wel een ontzettende dooddoener. Ziggo heeft nu eenmaal de exclusieve rechten om de F1 uit te zenden. Bij elke andere provider betaal je voor het Ziggo Sport pakket. KPN heeft dan weer espn (voorheen fox). Beetje makkelijk maar om te roepen dat het ‘belachelijk’ is. Als je hier zelf een klein beetje in had verdiept had je dit gewoon kunnen weten ;)

JuanNegro. Fijn voor KPN dat ze er een medewerker bij hebben. 
mals ik persoonlijke zaken, zoals mijn mobiele abonnement, met ze wil bespreken, wil ik dit per mail doen, of jij het er nu mee eens bent of niet. Mail kunnen ze lezen en beantwoorden wanneer het hen uitkomt/de medewerkers tijd hebben. 
We hebben in Nederland vrijheid van meningsuiting. Als ik het belachelijk vind zo’n bedrag te moeten betalen voor Ziggo Sport vind ik dit geen dooddoener. We hebben het hier niet over een paar euro. Bovendien ben ik van mening dat ik al meer dan genoeg voor mijn abonnement betaal. 
dit soort reacties zorgt er dus voor dat ik niet via een forum wil reageren. Ik wil een reactie van een KPN medewerker (of ben jij er een?) en niet van iemand die ongevraagd zijn mening over mijn post geeft. 

Reputatie 6
Badge +6

Het is geen kwestie van het er wel of niet mee eens zijn; eerder in topic wordt al aangegeven hoe je in contact kunt komen en mail staat er niet bij. Een reactie van een KPN medewerker volgt trouwens vanzelf. Over ziggo sport; ziggo heeft nu eenmaal de rechten om formule 1 uit te zenden. KPN heeft dus espn en zo heb je overal wel wat. Belachelijk dekt wat mij betreft de lading niet zo goed maar goed, daar mogen we het over oneens zijn.

JuanNegro

je hebt gelijk en geluk. Van mij krijg je gelijk. Amen

Ik vind het contact krijgen met een kpn medewerker ook een drama. kost me nu al 20 minuten om gewoon het telefoon nummer te vinden van de TECHNISCHE helpdesk. Er is NIKS kapot. ik heb gewoon een gebruikers probleem. En dat gaat tot de router dus heb gewoon even de preciese instructie nodig.. niet een.. pas dat aan in je router/modem. maar bedankt voor het mededelen van het telefoon nummer. zet het gewoon direct onder, IK WIL CONTACT. niet ons door 20 hoepels laten springen.

kost me nu al 20 minuten om gewoon het telefoon nummer te vinden van de TECHNISCHE helpdesk. 

Die is er niet. Het nummer van de algemene klantenservice is 0800-0402. Technische vragen kun je beter stellen in dit forum. Dan krijg je - zo nodig - niet alleen hulp van moderatoren, maar ook - en vaak eerder - van goedwillende klanten die graag een stukje van hun tijd willen stoppen in het oplossen van technische problemen van andere klanten. Er is er meestal wel eentje die dat kan oppakken, vooral als het over onderwerpen gaat die niet direct door kpn-medewerkers beantwoord kunnen worden, zoals over apparatuur of software die niet door kpn geleverd is.