Beantwoord

Cookiebeleid ... wat een rampzalige ellende. :(

  • 22 januari 2019
  • 12 reacties
  • 487 keer bekeken

Reputatie 7


Wie wordt er nog meer doodgegooid met de bovenstaande melding over het cookiebeleid?


Je kunt invullen wat je wilt, die melding komt bij elke pagina weer terug. :(




Grrrrr, kan dan nooit eens iets in één keer goed gaan!
icon

Beste antwoord door Thomas_ 22 januari 2019, 22:17

Klopt, hij is zojuist weer verwijderd. Sorry voor het kortstondige ongemak.
Bekijk origineel

12 reacties

Klopt, dat heb ik ook.

Even een expert sturen 😉

Reputatie 7
Badge +16
Hier ook dezelfde ellende.
Reputatie 7
Badge +28
Yes, ik ook. Ik schakel @Thomas_ en Insided in. Houdt vol 😉
Reputatie 5
Badge +4
Zit er al achter aan, hij staat op alle Insided fora.
Reputatie 7
Badge +28
Ik was nog niet eens klaar met de mail 👍
Reputatie 7
Yes, ik ook. Ik schakel @Thomas_ en Insided in. Houdt vol ;)
Op het forum van Ziggo werkt het gewoon wel, daar is de onderstaande melding na één keer instellen wel gewoon weg.

Reputatie 5
Badge +4
Mooi dat jij dan weer het enige voorbeeld vindt die ik niet check en waar het wel werkt!
Uhhh, geachte leden 😉 ook bij Tele2 forum geen problemen.
Reputatie 7
Waarom krijgen we die cookie-ellende eigenlijk nu opeens zo?

Is wel verschrikkelijk irritant,...

edit, minuut later lijkt het weg te zijn bij mij,.. Kom het opeens op geen enkele pagina die ik aanklik tegen,..
Reputatie 5
Badge +4
Klopt, hij is zojuist weer verwijderd. Sorry voor het kortstondige ongemak.
Reputatie 7
Pffff ... gelukkig is de ellende weer voorbij. 🙂
Wow, das echt een keiiigoeje expert die ik stuurde.,😀😂

Reageer