Beantwoord

Dagelijkse berichten van KPN_Forum uitzetten.

• 20 september 2017
  • 34 reacties
  • 430 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Hallo,
Sinds ik best wel actief ben op dit forum, krijg ik bijna 3 tot 4 keer per week persoonlijke berichten van KPN_Forum of ik de NPS enquête wil invullen. Nu ben ik echter van mening dat ik het steekproefsgewijs best een keer wil doen, maar niet iedere dag, of twee keer per week. Ik krijg deze berichten ook als ik op iemand anders zijn/haar topic reageer.

Kan dit uitgezet worden of worden verminderd?
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 3 november 2017, 18:44

Geen NPS enquetes meer gekregen, en wel vragen gesteld. Dus het is opgelost en zet dit topic hierbij als beantwoord 🙂.
Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Die vraag heb ik maanden geleden ook gesteld, het schijnt dat dit op den duur ophoudt.
Er is wel een trucje op te vinden.
Klik aan Conversatie i.p.v. Vraag waar hij standaard op staat.
Dan krijg je niet zo'n irritante enquete . 🐈
Reputatie 7
Badge +15
Klopt, iedereen met de forum rang Expert, Genie of Held zijn uitgezonderd, juist omdat we zo veel zaten te klagen. Mogelijk kunnen ze je ook handmatig aan die uitzonderingenlijst toevoegen.

(Vroeger werd ik ook ondergespammed 😛 )
Reputatie 7
Badge +18
Heb het even tijdelijk aangezet : wijsgeer is het bij mij 🐱

Handmatig uitzetten hebben ze bij mij geprobeerd, zonder succes overigens.
Reputatie 7
Badge +10
Kan ook altijd nog een zeikversie invullen van de enquête. Dan wordt de NPS score onvoldoende en gaan ze misschien wat doen aan dat irritante geneuzel 😛.

Nee maar het is echt gigantisch irritant, zoals ik al zeg ben ik er best op zijn tijd toe bereid, maar ga het niet 20x in een maand doen, alles leuk en aardig.

@huistijger
Goede tip! Zal voortaan dan wel een conversatie starten, ook omdat het 9 van 10 keer wel daar toe lijdt.
Reputatie 7
Als je gmail hebt kun je die berichten heel specifiek filteren; direct naar de prullenbak 😉
Overigens krijg ik die gezien mijn 'rang' ook niet meer. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Overigens krijg ik die gezien mijn 'rang' ook niet meer. 🙂
Discriminatie 😛.

Zal wel een regel aanmaken in mijn outlook, maar webcare stuurt ook niet continu enquêtes als ze iets hebben geregeld voor mij, dus waarom het forum dan wel?
Reputatie 7
Badge +10
@huistijger
Helaas, je gegeven oplossing werkt niet. Kreeg zojuist weer een bericht van KPN_Forum 😭
Reputatie 7
Badge +15
Mogelijk was dat voor een topic dat als vraag in 't systeem stond? 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Begrijp het niet, werkt bij mij wel hoor, heb van de week nog een conversatie aangemaakt, als ik een enquete krijg dan geef ik je bericht.
Reputatie 7
Badge +10
Mogelijk was dat voor een topic dat als vraag in 't systeem stond? :)
Ik heb ze even geteld, en komt overeen. Heb wel voor conversatie gekozen.

Begrijp het niet, werkt bij mij wel hoor, heb van de week nog een conversatie aangemaakt, als ik een enquete krijg dan geef ik je bericht.
Ja ik ben wel benieuwd of jij wel enquêtes ook krijgt aangeboden.
Reputatie 7
Badge +27
Goed om te lezen dat jullie raden wat de oplossing kan zijn 😉. Het zit zo: bij het starten van een conversatie kan je geen 'beste antwoord' markeren en bij een 'vraag' wel. Wij beantwoorden klantvragen zoals deze in een ander systeem en niet in het forum zelf. Onder andere omdat we dan klantgegevens op kunnen slaan. Als een vraag een gemarkeerd 'beste antwoord' heeft wordt het topic in het andere systeem automatisch gesloten. Als er geen antwoord gemarkeerd is, kunnen we het topic handmatig sluiten. Na twee dagen gaat er dan een NPS vraag uit.

Stel dat je een vraag stelt die door een andere klant beantwoord wordt en/of die wij niet doorzetten naar het andere systeem, dán gaat er dus geen NPS uit. Heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd? Een oplossing moeten we inderdaad even gaan zoeken, maar dat laat ik over aan @Allart . 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@Marcia_
Is @Allart al uit zijn winterslaap ontwaakt? 🙂.
Kreeg er zojuist weer ééntje, en het begint me een beetje tegen te houden om topics te starten, puur door die stomme onderzoeksmeldingen. Please red me van de NPS enquêtes.

Reputatie 7
Badge +27
Dat moeten we niet hebben! Hij weet ervan, maar ik weet inhoudelijk niet precies hoe het er mee staat. Morgen krijg je een nieuwe update van me (wel pas in de avond ;-)).
Reputatie 7
Badge +18

Ja ik ben wel benieuwd of jij wel enquêtes ook krijgt aangeboden.

Alweer een paar conversaties aangemaakt de afgelopen tijd, maar ik krijg ze gelukkig niet.
Reputatie 7
Badge +18
@Marcia_
Is @Allart al uit zijn winterslaap ontwaakt? 🙂.
Kreeg er zojuist weer ééntje, en het begint me een beetje tegen te houden om topics te starten, puur door die stomme onderzoeksmeldingen. Please red me van de NPS enquêtes.

Kan ik me levendig voorstellen Chris, ik ga ook geen vragen meer aanmaken of het euvel moet opgelost zijn.
Laatst vergiste ik me en had vergeten conversatie aan te klikken en jahoor gelijk weer zo'n uiterst irritant bericht met vragen die werkelijk waar nergens op slaan.
Dat moet echt ophouden want het weerhoud je er inderdaad van om vragen te stellen.
Reputatie 7
Badge +10
https://www.npo.nl/kanniewaarzijn/26-09-2017/BV_101384440#0917e80e5 vanaf 12:43 min. Een hele conclusie waarom bedrijven zo onzeker zijn en dat het niet hoeft, want als ik niet tevreden ben dan horen ze dat echt wel 😉. Juist door al die berichten, wordt ik ontevreden.
Reputatie 7
Kreeg er zojuist weer ééntje, en het begint me een beetje tegen te houden om topics te starten, puur door die stomme onderzoeksmeldingen.Fout, fout fout, je moet juist nog véél actiever worden: zorg ervoor dat je veel post, veel goede antwoorden geeft en veel geliked wordt, zodat je snel opklimt in de rangen. Ff door de zure appel heen bijten dan bereik je uiteindelijk een rang waarin je verlost bent van die enquêtes😜
Reputatie 7
Badge +10
Fout, fout fout, je moet juist nog véél actiever worden: zorg ervoor dat je veel post, veel goede antwoorden geeft en veel geliked wordt, zodat je snel opklimt in de rangen. Ff door de zure appel heen bijten dan bereik je uiteindelijk een rang waarin je verlost bent van die enquêtes😜

Ik ben toch meer van het reageer niet als je niets zinnigs te melden hebt. Maar ik zal die regel eigenlijk moeten laten vallen om van de NPS onderzoeken af te komen. 😛 #HelpChrisVandeNPSAf
Reputatie 7
Badge +27
Nou Henk, daar hoeft hij niet zo heel hard z'n best meer voor te doen 😉. Maar ik weet niet zo goed hoeveel ik hierover mag zeggen haha!

Laat ik het erop houden dat je binnen enkele weken van dit probleem verlost moet zijn, Chris 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Ik ga nog eens een vraag in de huiskamer stellen, alleen om te testen of die berichten nu eens afgelopen zijn.
Ik ga nog eens een vraag in de huiskamer stellen, alleen om te testen of die berichten nu eens afgelopen zijn.
Ik was benieuwd naar je vraag.... Zal ik een conversatie starten? 😂
Reputatie 7
Badge +18
En waar wil jij over converseren?
Een groot kado voor huistijger b.v.?
Lijkt me een prima onderwerp Dreekuh. 😜
Anders huistijger.....Stel de vraag..
Zal ik een conversatie starten? 😎
Reputatie 7
Badge +10
@Marcia_ Dan ben je geupt naar '"Expert'' en ja hoor, daar is die weer, een bericht van KPN_Forum of ik jullie wil beoordelen. Kan wel huilen 😭
Reputatie 7
Badge +15
Ik denk dat het nog van een oud topic is van toen je nog geen expert was 🤓

Reageer