De beste antwoorden zijn voor ons goud waard

• 25 augustus 2017
  • 59 reacties
  • 4712 keer bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ik bedoel meer, omdat de anderen toch een hogere scoren halen, zie maar eens naar het enorme gat tussen Joss en mij, , daarom was ik wel van plan om antwoorden te geven, maar dit had ik niet verwacht, zo bedoelde ik het Allart.
Reputatie 7
@PeterG, GEFELICITEERD!Dank je, wjb 🙂 Jij uiteraard ook gefeliciteerd met de 2de plek. Je was lekker actief deze maand. 😉
En gefeliciteerd @Huistijger! Kun je iets leuks gaan uitzoeken bij Bol voor je dierentuin 😺
Reputatie 7
Badge +18
@PeterG, GEFELICITEERD!Dank je, wjb 🙂 Jij uiteraard ook gefeliciteerd met de 2de plek. Je was lekker actief deze maand. 😉
En gefeliciteerd @Huistijger! Kun je iets leuks gaan uitzoeken bij Bol voor je dierentuin 😺[/quote]

Dankje Peter ik zat zelf te denken aan een Rolls Royce, maar ik denk dat ik dan nog net wat te weinig heb. 😜 😝 🤣
Reputatie 7
Dankje Peter ik zat zelf te denken aan een Rolls Royce, maar ik denk dat ik dan nog net wat te weinig heb. 😜 😝 🤣Dan moet je inderdaad nog een klein beetje bijbetalen.
Alle prijswinnaars gefeliciteerd maar behoudt wel in gedachte dat niet de gewonnen prijs een hoofdprijs is maar dat je mensen hulp hebt geboden en ze daarmee blij hebt gemaakt. Een geldprijs een waardebon is leuk maar niet de hoofdprijs. 😎
Reputatie 7
Badge +15
Gefeliciteerd allemaal! 🙂 Vele blije mensen inclusief de winnaars. De "echte" winnaars zijn natuurlijk de mensen die geholpen zijn 😃
Reputatie 7
Badge +18
Dankje Peter ik zat zelf te denken aan een Rolls Royce, maar ik denk dat ik dan nog net wat te weinig heb. 😜 😝 🤣Dan moet je inderdaad nog een klein beetje bijbetalen.

Heel leuk die Rolls van jou, maar ik zocht eigenlijk deze:

Reputatie 7
Heel leuk die Rolls van jou, maar ik zocht eigenlijk deze:

Maar je koopt toch geen tweedehandsje. 😉
Reputatie 7
Badge +18
'Heb een fles parfum voor mijn vriendin gekocht voor de Bol-bon, twee mensen blij.
Ik blij met de bon, vriendin blij met de parfum.🐈 🐱

Reageer