Dit zijn de superhelden van KPN

• 8 december 2016
  • 0 reacties
  • 623 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Wil je hulp bij het opzetten van een netwerk, of heb je een vraag over het openzetten van poorten voor je spelcomputer? Of ben je misschien nieuwsgierig naar de laatste nieuwtjes op het gebied van digitale televisie en HD beelden? Deze, of andere vragen, kan je perfect stellen aan de superhelden van het KPN forum. Graag stellen wij je dan ook voor aan deze zeer actieve forumleden. Wil jij een antwoord op je vraag? Onze ambassadeurs denken met plezier mee over een oplossing!

Ik help je graag bij TV, dit is echt mijn specialiteit: Interactieve TV, Digitenne, ITV online, etc. Een uitstapje buiten KPN zoals satelliet tv schuw ik ook niet. Ik denk graag met je mee en wil je graag wijzen op een interessante serie, film of sportprogramma.

Hoe lang ben je al actief op het KPN forum? Ik behoor al tot de KPN familie vanaf de jaren '80, toen alleen nog vaste telefoon en later internet. Ik ben pioneer vanaf het eerste begin met Digitenne en wat nu Interactieve TV heet en ben zeker van plan de komende jaren deel uit te blijven maken van de KPN familie.

Wat doe je graag in je vrije tijd? In mijn vrije tijd ben ik een tv kijker. Ik volg series, films, ik kijk race sport. Daarnaast ben ik een echte muziekliefhebber. Je kunt mij deze zomer op diverse metal festivals tegenkomen. Verder interesseer ik me voor fotografie, reizen en bemoei ik me graag met onze huidieren (2 honden en 2 poezen).

Wat is je favoriete serie of film? Ik ben gek op detectives en thrillers. Maar ik ben ook een echte liefhebber van de cultfilm.

Wat voor telefoon heb je en welke apps gebruik je graag? Ik ben niet echt een beller. Ik heb een Samsung S2 die ik naast bellen voornamelijk gebruik voor Spotify en Navigon (navigatie). Daarnaast WhatsApp en Untappd waarmee ik de lekkerste biertjes deel met mijn vrienden.

In het dagelijks leven ben ik senior (Windows) server beheerder bij een GTI met twee vestigingen. Ik ben ADSL-gebruiker van het eerste uur (MxStream, destijds nog via HCCnet) en heb tegenwoordig Alles-in-Eén Standaard via VDSL. EB: V10, (ca. 26/4 Mb/s), AP: KPN WiFi Versterker iTV: 2 * Arris VIP2952 TV: Samsung en Philips HTS: Samsung, via TOSLink.

We hebben thuis een Windows 8.1 Pro desktop en dito laptop en een Microsoft Surface RT 8.1 tablet, alles met aanraakschermen. Verder een HP Proliant Microserver N54L met Windows Server 2012 Essentials als home server, vooral voor back-up; externe toegang via port forwarding op de V10. Tenslotte hebben we allemaal een (Nokia/Microsoft Lumia) Windows Phone van KPN (4G) en zijn daarbij ook KPN Compleet.

Ik help je graag bij Interactieve TV/radio. Digitenne. En vaste telefonie/dect.
Hoe lang ben je al actief op het KPN forum? Ik ben sinds 29 oktober 2014 actief op dit forum. En ik verwacht dat nog lange tijd te blijven!

Wat doe je graag in je vrije tijd? Buiten de vaste activiteiten w.o. dit forum, huishouden en kennissen helpen met problemen met TV, telefoon e.d., is het films kijken en wandelen.
Wat is je favoriete serie of film? Op dit moment zijn het Flikken Maastricht (heb ze allemaal, deels opgenomen met de dvd-recorder) en Moordvrouw. Ook Celblok H is verslavend. Ik kijk meer series dan films. Afleveringen van Baantjer mag ik ook nog steeds graag terugkijken.
Wat voor telefoon heb je en welke apps gebruik je graag? Ik heb een heel eenvoudige GSM. Volgens mij al een jaar of 7 à 8 oud. Heeft wel internet, maar veel pagina's werken er niet meer op. Heb dus ook geen apps.

Ik help je graag bij Alle problemen die je hebt. Internet, en mobiele diensten zijn mijn sterkste punt.
Hoe lang ben je al actief op het KPN forum? Sinds eind 2013 heb ik een account op het KPN Forum. Zolang mijn diensten goed blijven werken, blijf ik actief op het KPN Forum.
Wat doe je graag in je vrije tijd? Vragen beantwoorden op het KPN Forum. Daarnaast maakt ik websites, applicaties en help ik mensen met computergerelateerde problemen. Als er dan nog tijd over blijft, game ik vaak.
Wat is je favoriete serie of film? Qua TV-series kijk ik graag "Flikken" of "Wie is de mol?" (en dan eindelijk denken te weten wie de mol is, totdat hij of zij het spel verlaat)
Wat voor telefoon heb je en welke apps gebruik je graag? Op dit moment gebruik ik mijn LG Nexus 5 dagelijks. De telefoon is al redelijk oud, maar is nog steeds razendsnel. Apps zijn voor mij bijna verleden tijd. Ik gebruik Whatsapp, Instagram en Snapchat en voor de rest doe ik alles via de browser. Oja, en 9292 heb ik als app, voor als de bus weer 'es te laat is.

Sinds 1986 werkzaam in de ICT branch. Sinds 2006 directeur/eigenaar van software bedrijf. Mijn motto: Doe wat je leuk vindt en waar jouw interesses liggen. Motiveer, leer en wees eerlijk. Succes en beloning volgen vanzelf.

Ik help je graag bij
Experiabox (modem) Interactieve TV/radio. Digitenne.

Hoe lang ben je al actief op het KPN forum?
Ik ben sinds 30 april 2014 actief op dit forum. dit zal ik nog lange tijd blijven doen!

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik ben dagelijks op het forum te vinden, buiten de forum om help ik graag familie/vrienden en in de buurt met problemen met internet/modem en TV e.d., Verder verdiep ik mij graag in computers / software

Wat is je favoriete serie of film?
Ik kijk voornamelijk films, mijn favoriete film :
- The Fast and the Furious ( de hele filmreeks )
- Gone in Sixty Seconds (2000)
Mijn favoriete serie : Moordvrouw , GTST , Flodder

Wat voor telefoon heb je en welke apps gebruik je graag?
Ik heb de iPhone 6 en Samsung Galaxy S7 edge, de apps die ik het meeste gebruik zijn WhatsApp en van internet bankieren

Ik help je graag bij:
Internet, Interactieve TV, Mobiele telefonie en natuurlijk ook andere vraagstukken waar ik tegen aanloop. Daarnaast geef ik graag feedback over de dienstverlening van KPN zodat je nog beter geholpen kan worden. Verder heb ik ook affiniteit met Samsung producten.

Hoe lang ben je al actief op het KPN forum?
Ik ben met plezier actief op het KPN-forum sinds 12 Januari 2016.

Wat doe ik graag in mijn eigen (vrije) tijd?
Ik ben een techneut in hart en nieren, als ik thuis ben is de kans aardig groot dat ik aan een website ga sleutelen of dat ik mezelf ergens anders in ga verdiepen. Naast de techniek hou ik van films/series en een computerspelletje van tijd tot tijd (voornamelijk de volgende genres: RPG/Strategy). Daarnaast heb ik een aantal “uit de hand gelopen” hobbyprojecten waarvan ik mogelijk ooit mijn werk zou kunnen maken.

Wat is mijn favoriete film of serie?
Ik ben een van de volgende genres: Fantasy en SciFi. Ik heb niet echt een favoriete film gezien ik elke film slechts een keer per 10-15+ jaar met plezier kan consumeren – anders weet ik direct in grote lijnen waar het verhaal over gaat

Mijn favoriete mobiele app is:
Lastige keuze! Ik gebruik voornamelijk e-mail en spotify. Als ik echt zou moeten kiezen dan zou ik gaan voor webbrowser gezien dit toch de meeste mogelijkheden geeft 😉

This topic has been closed for comments