Beantwoord

E-mailadres veranderen van dit forum?

• 10 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1912 keer bekeken

Ik heb een nieuw e-mailadres en het adres waarmee ik op dit forum mijn account heb aangemaakt, mee inlog en meldingen op ontvang is binnenkort niet meer actief. Nu kom ik er achter dat ik in de instellingen van dit forum nergens mijn e-mailadres kan wijzigen, of ben ik kippig?? 🙂
icon

Beste antwoord door Koen_1 25 februari 2017, 13:14

Hoi @bern_f, welkom op het forum! Er zat inderdaad een spelfout in het achtervoegsel van je e-mailadres. Ik heb deze zojuist gecorrigeerd. Als je nu een mailtje ontvangt waarin aangegeven wordt dat er een nieuwe reactie geplaatst is in je topic is alles in orde 🙂 Laat je het weten als je op dit moment nog vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Henk, dat klopt inderdaad. De forumsoftware kan dit wel, maar er is het een en ander aan verspijkerd zodat we gebruik kunnen maken van een MijnKPN account. Die is dan weer gekoppeld aan het e-mailadres. Beetje lastig als je een ander e-mailadres wil gebruiken. Gelukkig kan ik dit wel voor je aanpassen, reageer je op mijn priv├ębericht?
Ik heb volgens mij een typefout gemaakt bij het invullen van mijn e-mailadres voor het forum, waar kan ik dat controleren?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bern_f, welkom op het forum! Er zat inderdaad een spelfout in het achtervoegsel van je e-mailadres. Ik heb deze zojuist gecorrigeerd. Als je nu een mailtje ontvangt waarin aangegeven wordt dat er een nieuwe reactie geplaatst is in je topic is alles in orde 🙂 Laat je het weten als je op dit moment nog vragen hebt?

Reageer