Beantwoord

Forum account naam wijzigen

  • 23 October 2019
  • 14 reacties
  • 928 keer bekeken

Welke moderator gaat me helpen om mijn forum naam te wijzigen naar coolboy654321 :).

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 October 2019, 20:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Als ik een gokje mag wagen?    

Alex-P      

 

Reputatie 7
Badge +24

Als ik een gokje mag wagen?    

Alex-P      

Goed gegokt. :sweat_smile:

Welke moderator gaat me helpen om mijn forum naam te wijzigen naar coolboy654321 🙂.

Meest prachtige gebruikersnaam ooit. :sunglasses: Geef hier maar even een akkoordje, dan pas ik het aan. 

Als ik een gokje mag wagen?    

Alex-P      

Goed gegokt. :sweat_smile:

Welke moderator gaat me helpen om mijn forum naam te wijzigen naar coolboy654321 🙂.

Meest prachtige gebruikersnaam ooit. :sunglasses: Geef hier maar even een akkoordje, dan pas ik het aan. 


Hee alex, Bedankt voor het reageren ,en enthousiasme over mijn “toekomstige” naam :) . Ik geef 100% akkoord.

Reputatie 7
Badge +24

Top, is geregeld. 

Leuk dat jullie dat doen. Maar hoe kan ik het mijn forum-accountnaam ZELF wijzigen?

Eef

Reputatie 7
Badge +24

Leuk dat jullie dat doen. Maar hoe kan ik het mijn forum-accountnaam ZELF wijzigen?

Eef

Dat kun je zelf niet doen helaas. Mocht je het du aan willen passen, laat het me even weten. Dan doe ik dit graag voor je. 

Ok, maak er dan Eef_Goes van

Reputatie 7
Badge +24

Ok, maak er dan Eef_Goes van

Is aangepast. :relaxed:

Dank

Reputatie 1

Hoi Alex_P kun jij mijn forumnaam veranderen? zie pb

 

Alvast bedankt :-)

 

Reputatie 7
Badge +24

Ook voor jou aangepast @aswb :)

Kan mijn forum naam gewijzigd worden naar mowie91

Reputatie 7
Badge +24

Kan mijn forum naam gewijzigd worden naar mowie91

@mowie91, bij deze aangepast. 

Reputatie 7
Badge +16

Wijzigingen voor een forumnaam mogen doorgegeven worden in het onderstaande topic: