Beantwoord

Forum account verwijderen

• 2 september 2018
  • 3 reacties
  • 447 keer bekeken

Ik wil weg uit dit forum. Mijn KPN ID wil ik nog wel houden. Ik ben hier per ongeluk gekomen en ik heb hier niets te zoeken. Dus beste beheerder verwijder me aub. Ook mailtjes over of van dit forum wil ik niet ontvangen. Het is raar dat je niet jezelf kan verwijderen. Communicatie met KPN via dit forum komt op mij over als een dwaaltocht in een onverlicht moeras. Ik wil weg uit dit moeras.
icon

Beste antwoord door PeterG 2 september 2018, 12:37

Als je verder niet actief bent heb je er ook geen last van natuurlijk.

Overigens heb je dit al gevraagd: dáár hebben de kpn moderators al gereageerd. Zou je dus daar verder willen gaan en op zijn vraag reageren?
https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/hoe-kan-ik-mijn-registratie-als-olivijf-weer-ongedaan-maken-458081
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als je verder niet actief bent heb je er ook geen last van natuurlijk.

Overigens heb je dit al gevraagd: dáár hebben de kpn moderators al gereageerd. Zou je dus daar verder willen gaan en op zijn vraag reageren?
https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/hoe-kan-ik-mijn-registratie-als-olivijf-weer-ongedaan-maken-458081
Ik weet niet wat je bedoelt met DAAR verder gaan. Is hier de plek die je bedoelt? Ik ben niet van plan mijn verdere gegevens in te vullen. Ik had nooit een account moeten aanmaken op dit forum. Maar het weghalen van dit account is blijkbaar heel moeilijk. Ik had iets te vragen aan KPN en het resultaat is dat ik met allerlei andere problemen wordt geconfronteerd. Wat ik te vragen had ben ik intussen vergeten. Dat bedoel ik met een onverlicht moeras.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Olivijf, wat Peter aangeeft is dat je al een topic bent gestart met dezelfde vraag. In dat topic, die je via deze link kan vinden, heeft mijn collega Erik op gereageerd met het volgende bericht:
Hallo Olivijf, welkom! Gaat het erom dat je je forumnaam wilt aanpassen? Of wil je echt het gehele forumaccount verwijderen? Dat laatste is, sinds de invoering van de nieuwe privacy wetgeving, mogelijk. Maar vergt wat handelingen van onze kant. Als dit dan ook is wat je wilt, geef het aan. En zo ja, wil je dan ook het bijbehorende MijnKPN account verwijderen, of alleen het forumaccount?

Wanneer je dus aangeeft dat je alleen het Forum account wil verwijderen kunnen we dat voor jou in orde maken! Reageer in dat geval in onder dit bericht of onder het antwoord van @Erik_.

Reageer