Beantwoord

Forum account verwijderen

  • 6 May 2019
  • 34 reacties
  • 2194 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste KPN administrator, graag mijn forum account verwijderen. Alvast bedankt. gr. Peter
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 21:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @PdeW, bedankt voor je berichtje!

Na dit bericht zal ik je profiel op het KPN forum verwijderen. Je kan met dit account dan geen berichten meer plaatsen 😉 Wie weet tot ziens!
Goedemorgen

Zou u mij uit het forum willen verwijderen. Lukt mij zelf niet. Gebruik het nu niet meer maar hoef ook niet alles meer te ontvangen.

Groet
Gerard

Ik wil mij uit het Forum laten verwijderen. Wilt u dit doen

Ik wil het KPN-Forum verlaten. Gaarne bevestiging

Schrijf mij(Bandarillos) uit het Forum. Dit forum verstoort mijn activiteiten!!!

Gaarne uitschrijven!

Reputatie 7
Badge +21

@Bandarilos Ik heb jouw forumaccount verwijderd

graag uitschrijven én topics verwijderen bvd

Ik wil mijn account op forum verwijderen. hoe doe ik dat ?

Reputatie 7
Badge +21

@MS.1982 Ik kan het KPN Forum account voor jou verwijderen. Wil je dat ik dit voor je doe?

Graag ook mijn kpn forum account verwijderen.. ik ben overgestapt naar een andere provider.. bij deze alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Graag ook mijn kpn forum account verwijderen.. ik ben overgestapt naar een andere provider.. bij deze alvast bedankt

Wat jammer dat je bent overgestapt naar een andere provider. Ik zal jouw KPN Forum account verwijderen.

Hallo KPN, kunt u mij uit het forum verwijderen? Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo KPN, kunt u mij uit het forum verwijderen? Alvast bedankt 

Ik heb het account verwijderd.

Hallo KPN, kunt u mijn forum account verwijderen aub.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Henk176. Ik zal jouw forum account verwijderen. 

Beste KPN, kan ik ook uit het forum verwijderd worden?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +21

@Ms80 Ik zie dat er een nieuwe ExperiaBox wordt toegestuurd, fijn! Ik zal het forum account voor je verwijderen.

Ik wil graag dat mijn FORUM-lidmaatschap/account wordt verwijderd. Hoe werkt dat. Kan ik dat zelf (zo ja hoe? Of moet KPN dit doen...zo ja hoe werkt dat dan weer).

 

Gr. P

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PMtA. Alleen wij hebben de mogelijkheid om jouw account te verwijderen. Laat je mij weten of ik het voor jou moet verwijderen?

Dag Vikash,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij uit het forum te verwijderen alsjebileft?

Graag een bevestiging per mail naar *******

 

Bedankt,

Paul

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +21

@PMtA Ik zal jouw forum account verwijderen. 

Kan mijn account verwijderd worden ? Ik ben helemaal klaar met KPN. Abonemment opzeggen gaat vandaag ook gebeuren.

Reputatie 7
Badge +17

@KPNellend Jahoor. Alleen je Forum account of ook KPN ID? In het laatste geval heb ik je abonnementsgegevens nodig. Kun je die invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan verwijderen we je account helemaal! :blush:

S.v.p. mijn account uit dit Forum verwijderen! N.b.: Waarom kan dit niet aan de klant, na inloggen, overgelaten worden?