Beantwoord

Forum account verwijderen

  • 20 July 2019
  • 5 reacties
  • 350 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
A.u.b. account verwijderen.
Reden: het forum is een platform voor betweters.

M.vr.gr/ J. Smit

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Jansmitjansmit

Er zijn nu eenmaal mensen met veel kennis in huis.
Om die allemaal betweters te noemen gaat te ver natuurlijk.

En u kunt toch selecteren en negeren als het u niet bevalt.
Jammer dat u gaat, er is hier ook best veel binnen te halen aan kennis.

Maar goed het zal wel opgepikt worden door een moderator.

wens u nog een fijne dag.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jansmitjansmit, bedankt voor je bericht!

Uiteraard is het mogelijk om je Forum profiel te verwijderen, helaas is de reden niet zo fijn. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen op dit Forum elkaar wil helpen, en niemand bewust een betweter is of uithangt. Het kan wel zo overgekomen of geïnterpreteerd zijn, waardoor je nu van het Forum af wil.

Morgen zal jouw profiel verwijderen zodat je dit bericht nog kan lezen. Je kan daarna niet meer inloggen.

Mocht je ooit weer terug willen komen is dat natuurlijk geen enkel probleem! Je kan dan heel makkelijk en snel een nieuw account aanmaken! 😉
Ben het hier ook mee eens, en zeker Genetic *

Hij is toch geen Moderator!, of wel. moet altijd wat te zeggen hebben.

gr. CB

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels.
Ik heb juist even gewacht me teen reactie tot dat de vraagsteller er geen last meer van zou hebben.
De aard van dit forum kan idd wat vreemd overkomen op de incidentele gebruiker.
Maar het ging om 1 onderwerp waar nmi prima op gereageerd werd.
( maar de details weet ik al niet meer )
Dus, tja, jammer.
Reputatie 7
Badge +21
@Jazzie, zoals eerder gezegd probeert iedereen hier elkaar te helpen. De een doet dat net wat anders dan de ander, maar de intentie is altijd om elkaar te helpen. En juist de superusers en Forumgebruikers die elkaar onderling helpen zijn de kracht van dit Forum! Mocht de klant er dan nog niet uitkomen, dan kunnen de moderators nog aanbieden om te helpen. Ik hoop dat je de waarde van het Forum wel inziet en je vragen blijft stellen!