Vraag

Forum filteren op berichten afgelopen week/maand/jaar

  • 13 April 2021
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Beste KPN, Zouden jullie een filter kunnen maken om de berichten uit dit forum te kunnen filteren op dag/week/maand/jaar/overig. Zou me heel erg helpen. Zie nu berichten van 4 jaar terug staan die helemaal niet meer relevant zijn. Alvast dank hiervoor ;-)

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wolfje_77 ,

Op zich staan de topics wel op volgorde oudheid, maar helaas niet bij de zoekfunctie. 

Die wens is al vaak (via de moderators) .doorgegeven aan het bedrijf dat het forum onderhoudt. 

 

Dank @Noordzee. Luisteren ze uberhaupt nog wel naar de klant? KPN gaat een totaal verkeerde richting op als je het mij vraagt. Moet steeds meer dingen zelf uitzoeken en als ik dan een opmerking heb over wat beter zou kunnen krijgt niemand gehoor… Blijft een bijzonder club. Dank voor je reactie overigens en sorry voor mijn geklaag. Ben laatste tijd niet meer zo tevreden over hen diensten/expertise/innovatie/hardware ;-)

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Wolfje_77, wat ontzettend jammer om te lezen dat je de laatste tijd niet tevreden bent over onze dienstverlening. Bij ons staat de klant op 1. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de beste diensten en service. We staan hierbij uiteraard open voor feedback van onze klanten, want daar doen we het immers voor. Zoals Noordzee ook al aangeeft, wordt ons forum door een ander bedrijf onderhouden, namelijk Insided. Wij geven onze en jullie wensen door. Helaas haalt niet elk voorstel de eindstreep. Uiteraard blijven we feedback en wensen inventariseren, opdat het forum een nóg fijnere plek mag worden.

Moet steeds meer dingen zelf uitzoeken

Net als bij b.v. de meeste banken. Ook daarvan sluiten veel kantoren en moet je ook alles zoveel mogelijk online regelen. Wat ik maar wil zeggen is dat de internetmaatschappij zich gevestigd heeft en niet meer weggaat. Door de coronapandemie is de online wereld alleen maar dominanter geworden. We zullen 't ermee moeten doen.

De enige kpn winkel hier in de buurt is een paar jaar geleden opgedoekt maar dat heeft mij er niet van weerhouden vorig jaar al onze abo's een opfrisser te geven.

Reputatie 7

Op zich staan de topics wel op volgorde oudheid, maar helaas niet bij de zoekfunctie. 

Die wens is al vaak (via de moderators) .doorgegeven aan het bedrijf dat het forum onderhoudt. 

De zoekfunctie binnen het forum is sowieso heel slecht te noemen.

Mijn advies: Gebruik Google om dingen op het forum te vinden door site:forum.kpn.com mee te geven in de zoekopdracht. Google zal dan alleen binnen de opgegeven site zoeken.