Beantwoord

[Forum] Hoe vaak krijg ik die NPS meting nog aangeboden?

Reputatie 6
Elke keer als ik inlog op dit Forum met mijn iPhone, krijg ik die NPS meting aangeboden. Na hoeveel keer / dagen stopt dit?

Dit lijkt me geen goede input voor een juiste aantal (N=?) en dus analyse (betrouwbaarheid) van de totale NPS die op deze manier wordt uitgerekend!? ?

Fijn weekend! ?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 23 oktober 2017, 12:52

Hoi Berend, Allart zorgt ervoor dat jij en Cornelis op individuele basis uitgesloten gaan worden van de NPS enquête 🙂

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Onderstaand 1/velen NPS metingen vandaag!

Als iets gaat irriteren - zoals dit nu voor mij geldt - wordt mijn NPS voor KPN niet bepaald beter.
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb hier ook last van vrij irritant ?
Reputatie 7
Badge +15
Alleen experts en hoger zijn uitgezonderd hiervan. Ik hoop dat @Allart hier ook een categorie voor kan maken voor nieuwere gebruikers 🙂

Dit gebeurd eigenlijk elke keer wanneer je topic wordt opgepakt door een KPN medewerker en wordt doorgezet naar het CRM systeem.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Berend en Cornelis, goed dat jullie het melden 🙂 Ik vraag Allart of hij ervoor kan zorgen dat jullie geen NPS enquête meer krijgen!
Reputatie 6
Badge +8
Goedemiddag koen heel hartelijk bedankt ik heb hem al twee keer ingevuld. Dat is toch genoeg. Fijne zondag ?
Reputatie 6
Koen schreef:

Hoi Berend en Cornelis, goed dat jullie het melden 🙂 Ik vraag Allart of hij ervoor kan zorgen dat jullie geen NPS enquête meer krijgen!

Hallo @Koen_1,

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met je reactie! Gaan jullie een lagere drempelwaarde - voor iedereen - in het systeem ingeven, zoals @SjorsK opperde of toch gewoon op individuele basis voor mijzelf en @cornelis48?

Zie bijgaand mijn statistieken, welke drempelwaarde gaan jullie dan gebruiken voor een gevalletje zoals ik?

Graag even een verdere uitleg hierover, omdat ik nu wel erg benieuwd ben! 😎
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Berend, Allart zorgt ervoor dat jij en Cornelis op individuele basis uitgesloten gaan worden van de NPS enquête 🙂
Reputatie 6
Koen schreef:

Hoi Berend, Allart zorgt ervoor dat jij en Cornelis op individuele basis uitgesloten gaan worden van de NPS enquête :)

Bedankt Koen!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt koen. ☺️
Reputatie 7
Badge +18
't Was een hele tijd stil, maar ik kreeg zojuist ook weer een enquete te beantwoorden, hetgeen ik dus duidelijk niet ga doen.
Die Expert titel heeft dus ook weinig waarde hierin.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @BerendDeMeyer_, @cornelischristiaan30 en @huistijger: na uitzoekwerk van Allart blijkt de betreffende enquête niet van het forum maar van kpn.com afkomstig te zijn. De situatie wordt momenteel verder onderzocht!
Reputatie 6
Badge +8
Okay koen we wachten wel af ?bedankt nog ?
Reputatie 6
Koen schreef:

Hoi @BerendDeMeyer_, @cornelischristiaan30 en @huistijger: na uitzoekwerk van Allart blijkt de betreffende enquête niet van het forum maar van kpn.com afkomstig te zijn. De situatie wordt momenteel verder onderzocht!

Alhoewel ik er na jouw melding van de individuele aanpassing, geen last meer van heb gehad. Toeval?
Reputatie 7
Badge +18
BerendDeMeyer_ schreef:

Alhoewel ik er na jouw melding van de individuele aanpassing, geen last meer van heb gehad. Toeval?

Dat dacht ik ook Berend, maar gisteren had ik er weer een.

Reageer