Beantwoord

Forum instellingen op mobiel

• 3 juni 2017
  • 9 reacties
  • 914 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb twee instellingen die ik tijdens het forummen op mijn mobiel zou willen wijzigen, maar ik kan ze niet vinden.
Als ik op de desktop inlog kan ik aanvinken ingelogd blijven. Op mee mobiele website staat die mogelijk er niet. Terwijl ik het daar juist wil gebruiken.
En de tweede instelling die ik niet vind is als ik een topic open zou ik graag automatisch naar het eerste ongelezen bericht willen gaan. Is die mogelijkheid er?

Andere suggestie is om het forum beschikbaar te maken via tapatalk indien mogelijk.

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Erik_ 7 juni 2017, 08:38

Wil je dan eens kijken bij je algemene instellingen? 'Toon aantal nieuwe reacties' moet daar op ja staan.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Tapatalk gaat em sowieso niet worden. Op de andere vragen heb ik geen antwoord.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi D. Prins, welkom op het forum! Dank je dat je de moeite neemt om feedback te geven :)

Het niet ingelogd kunnen blijven is bewust. Vanuit de KPN veiligheidseisen wordt je automatisch uitgelogd zodra je alle instanties van het forum hebt gesloten. Dit is op de niet-mobiele variant ook zo.

Wel kun je op de mobiele versies direct naar de nieuwe berichten. Je moet dan tikken op het stukje (xx nieuw). Zie het screenshot hieronder.

Tapatalk zal hem inderdaad niet worden .
Reputatie 2
Badge
Helaas zie ik die dingetjes van x nieuwe berichten niet in mijn mobiele browser.
Dit is een screenshot zoals het bij mij word weergegeven.

Ik gebruik Microsoft Edge als browser op mijn telefoon.
Reputatie 7
Dan heb jij vast een slimfoon met Windows 10 Mobile. Ik ook en ik zie het aantal nieuwe reacties daar wel op, maar vanzelfsprekend alleen als ik ingelogd ben!
Reputatie 7
Badge +27
Ah, dat klopt inderdaad. Je ziet alleen de (xx nieuwe) als je ingelogd bent. Zie je het dan wel?
Reputatie 2
Badge
Dat screenshot heb ik gemaakt toen ik ingelogd was.
Reputatie 7
Badge +27
Wil je dan eens kijken bij je algemene instellingen? 'Toon aantal nieuwe reacties' moet daar op ja staan.

Reputatie 2
Badge
Dank je Erik. Dat was de instelling die ik zocht.
Reputatie 7
Badge +27
Mooi zo 🙂 Fijn dat het zo opgelost is.

Reageer