Beantwoord

Forum mailadres aanpassen

  • 27 August 2019
  • 14 reacties
  • 898 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
Kan mijn mail veranderd worden naar ***** op het forum thanks.
Wachtwoord mag een random 1 zijn. Ik heb Facebook gekoppelt vandaar dat wachtwoord

Admin: E-mailadres weggehaald en in profiel gezet
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 August 2019, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 5
Badge +6
??
Reputatie 7
Badge +30
Je wilt nog wel gewoon ingelogd blijven via Facebook? We hebben nu in ieder geval wel je e-mailadres in je profiel gezet.
Reputatie 7
Badge +30
Ik hoop dat het oké is zo: mocht je nog wel iets anders willen, weet je ons te vinden!
Reputatie 5
Badge +6
ik wil emails krijgen van topics op het email in me profiel en niet van me facebook, snappie
Reputatie 7
Badge +30
Dan moet je ook inloggen met je KPN ID. Wil je die eerst aanmaken? Die koppel ik dan aan je forumaccount.
There you go hier ben ik dan let wel op dat ik via julian@kpnmail.nl en niet de hoofd mail van dit kpn account
Reputatie 5
Badge +6
^^
Reputatie 7
Badge +30
Ik ga je weer aan het werk zetten, sorry. Ik ben namelijk één ding vergeten te vertellen: je moet wel een KPN ID maken met het juiste e-mailadres. Dus met je hotmail.com adres. Je kunt dan aangeven dat je er géén producten aan wilt koppelen. Als je dat gedaan hebt, dan kan ik 'm onder je huidige forumaccount zetten.
Reputatie 5
Badge +6
Julian Borghuis 2 zit onder men ouders zijn mijnkpn en ik help hun Met internet en al.
Maar die berichten moeten naar ***@kpnmail.nl en die email zit onder men ouders hun mijnkpn
Dit account (ingelogd met Facebook) kan ik dus geen email weizigen en krijg ik dus geen meldingen van omdat ik dat email niet echt meer heb.
Ik zal wel een leeg mijn kpn account maken op ***@kpnmail.nl
Bij deze,
Hierop zit een mijnkpn op gekoppeld
Reputatie 7
Badge +30
Ik snap het niet meer 😅. In je allereerste bericht zei je dat je je hotmail.com e-mailadres wilde koppelen en nu je kpnmail.nl adres. Welke moet het worden? 😉
Reputatie 5
Badge +6
Me hotmail is me facebook

***@kpnmail.nl is me uiteindelijk email
Reputatie 7
Badge +30
Test 1,2,3 😁

Als het goed is, is het nu gelukt!
Reputatie 5
Badge +6
Bliepbloep blap bloep ja het werkt