Beantwoord

Forum naam wijzigen

• 16 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo moderator,
kan je mijn forum naam wijzigen naar Wessie?
hoor graag van je.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 17 augustus 2019, 13:14

Hoi @Wes5550 , We kunnen je naam op het forum wijzigen, maar de naam Wessie is al in gebruik. Mocht je jouw naam op het forum alsnog naar iets anders willen wijzigen, wil je dan nog een naam opgeven? Dan doe ik nog een poging.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wes5550 , We kunnen je naam op het forum wijzigen, maar de naam Wessie is al in gebruik. Mocht je jouw naam op het forum alsnog naar iets anders willen wijzigen, wil je dan nog een naam opgeven? Dan doe ik nog een poging.
Hoi Marina,
Dank voor je reactie, graag deze nieuw unieke forum naam: Wes5550

groet,
W.Westerwaal
Reputatie 7
Badge +19
@Wes5550, Done☑
Complimenten 👍
Badge
@Marina_ kun je toevallig mijn naam ook wijzigen?

Graag JanWillem of jjwonline als deze nog vrij zijn...

Groeten,

Jan Willem
Reputatie 7
Badge +19
Toevallig kan ik dat. 😉 En het is geworden....@jjwonline!! De username JanWillem was al in gebruik. 🙂
Badge
Bedankt @Marina_ 👍🏻
Reputatie 3
Badge +2
@Marina_ Kan het niet geüpdate worden dat klanten zelf de gebruikersnaam kunnen aanpassen? 😉
Reputatie 7
Badge +19
@Lukas_, Zou misschien wel kunnen, maar het is voor ons een hele kleine moeite om het aan te passen. 🙂 Verder komen de vragen niet vaak voor, dus verwacht niet dat iets is wat we zomaar doen.
Reputatie 3
Badge +2
@Lukas_, Zou misschien wel kunnen, maar het is voor ons een hele kleine moeite om het aan te passen. 🙂 Verder komen de vragen niet vaak voor, dus verwacht niet dat iets is wat we zomaar doen.
Ja daar geef ik je gelijk in 😅

Reageer