Beantwoord

Forum uitzetten

  • 27 November 2019
  • 8 reacties
  • 452 keer bekeken

hoe zet ik het uit het forum

icon

Beste antwoord door wjb 27 November 2019, 21:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Wat bedoel je met het uit zetten van het forum?

Krijg je soms veel mailtjes van het forum?

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Michael, welkom hier. 

Wat kan ik precies voor je doen? 

Reputatie 7
Badge +24

Michael, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Ik ben zeer boos op KPN .

Ze maken reclame  met gratis fox sport 1 kanaal 14.

maar nu zijn de grote wedstrijden allemaal op kanaal 2 en moet je de wedstrijd kopen . Wie is nu de klos de voetbal lief hebber en wordt er extra geld uit je zak geklopt .

ik heb nog een contract tot sept.2020 maar dan stap ik over naar een ander provider

boze klant KPN  

 

 

 

 

 

 

 

 

Badge +19

Dan moet je niet boos zijn op KPN maar op Fox sport. Die willen dat op deze manier!!

Bij mij is iets opgelost. Ik wil dan ook geen mails meer ontvangen van die topic. Hoe zet ik dat uit?

 

 

Bij mij is iets opgelost. Ik wil dan ook geen mails meer ontvangen van die topic. Hoe zet ik dat uit?

 

 

Hallo @Bob63 , dat kan in je profiel bij instellingen kun je de mail notificaties uit zetten.

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij mij is iets opgelost. Ik wil dan ook geen mails meer ontvangen van die topic. Hoe zet ik dat uit?

 

 

Hallo @Bob63 , dat kan in je profiel bij instellingen kun je de mail notificaties uit zetten.

 

:point_up_tone2: