Beantwoord

Forum van KPN

Badge
Ik krijg heel vaak bij het inloggen met de KPNID bij het forum van KPN de melding "Authentification mislukt , probeer het later nog eens.
Na een aantal mislukte pogingen (bijvoorbeeld 5) lukt het dan uiteindelijk om in te loggen
icon

Beste antwoord door Jiske_ 18 september 2017, 15:49

Hey PapingH,dat is niet de bedoeling! Je geeft aan dat je deze melding heel vaak krijgt probeer je dit via de browser? Welke browser (indien van toepassing) en welk toestel gebruik je? Log je in met KPN ID of een Facebook account?

Hey PapingH, ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Hopelijk werkt het inloggen op het forum nu gewoon goed! Zo niet, laat het me weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat was hier vanmorgen ook zo @PapingH
Zal wel een tijdelijke storing geweest zijn, later was het n.l. weer goed.
Reputatie 4
Badge +5
Hey PapingH,dat is niet de bedoeling! Je geeft aan dat je deze melding heel vaak krijgt probeer je dit via de browser? Welke browser (indien van toepassing) en welk toestel gebruik je? Log je in met KPN ID of een Facebook account?
Reputatie 4
Badge +5

Hey PapingH, ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Hopelijk werkt het inloggen op het forum nu gewoon goed! Zo niet, laat het me weten.
Badge
Inderdaad het werkt nu stukken beter. Voorlopig laten we het maar zo.
Reputatie 7
Badge +27
Goed om te lezen, bedankt voor je terugkoppeling! Mocht het weer terugkomen, geef gerust een gil.

Reageer