Beantwoord

geen klant meer

  • 23 May 2020
  • 2 reacties
  • 166 keer bekeken

Hallo mijn naam is ashley Geerings en ik was 2 jaar geleden bij jullie klant met het 06nummer: 06******** en ik heb vandaag een sms gekregen waarin stond: Beste klant, tussen 25-05-2020 en 29-05-2020 werken we aan het mobiele netwerk in uw buurt. Misschien hebt u dan een paar uur een vertraagde mobiele internetverbinding. We doen dit om de snelheid en dekking te verbeteren, zodat u ook in deze lastige tijd optimaal kunt bellen en internetten. Op kpn.com/netwerkupgrade vindt u tips om toch te kunnen bellen en internetten. Groet, KPN

Maar ik zit al 2 jaar niet meer bij KPN hoe kan het dat ik dit nog krijg?? 

Groetjes Ashley

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 23 May 2020, 13:49

Bekijk origineel

2 reacties

Mogelijk zit je nummer nog wel in die lijst/centrale die die berichten verstuurd.

Of zit je bij een provider die op het KPN netwerk actief is. Zoals

Simyo (dochter KPN),  Telfort (dochter KPN), Youfone, HEMA mobiel, Toggle Mobile, TrendCall, Robin Mobile, Ortel Mobile, Lebara Mobile, ALDI Talk, AH Mobiel, Kruidvat Mobiel, Jumbo Mobiel, Lycamobile en Yes Telecom (voor zakelijk).

Reputatie 7
Badge +17

@ashleygeerings Welkom! Peter heeft gelijk. Het nummer staat nog in een lijst voor het melden van storingen of werkzaamheden. Ik zal het nummer afmelden voor je. :blush:

Reageer