Beantwoord

Niet op de hoogte gesteld van gratis Film1 ivm corona

  • 4 April 2020
  • 5 reacties
  • 158 keer bekeken

Vandaag 3 april kom ik er toevallig achter dat de 4 zenders van film 1 kanaal 245 t/m 248 en kanaal 52 t/m 54 gratis zijn te bekijken van 16 maart t/m 13 april voor abonnees van KPN. Als er iets gratis aangeboden wordt, waarom wordt dit dan niet even bekend gemaakt, is toch een kleine moeite om dit even aan iedereen te laten weten.


*Admin: topic verplaatst naar juiste board
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 April 2020, 12:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @elzent 

KPN heeft dit gepubliceerd op de website:

https://www.kpn.com/corona.htm
 

Verder zijn er ook persberichten verschenen op diverse media. 
Bijvoorbeeld hier:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-voegt-film1-on-demand-aan-gratis-coronaaanbod-toe/

En volg dit forum, op het forum staan ook altijd de laatste nieuwtjes. 

Reputatie 7
Badge +16

Daarnaast is er destijds zelfs een pushbericht naar de ontvangers zelf verstuurd.

Bedankt voor jullie reacties alleen, ik kijk niet dagelijks op https://www.kpn.com/corona.htm (wie wel) op https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-voegt-film1-on-demand-aan-gratis-coronaaanbod-toe/ (ook niet)

en een pushbericht heb ik ook niet gehad. Het zou netjes geweest zijn als dit via een mailtje even kenbaar gemaakt werd, voor de factuur is dit ook geen probleem.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie reacties alleen, ik kijk niet dagelijks op https://www.kpn.com/corona.htm (wie wel) op https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-voegt-film1-on-demand-aan-gratis-coronaaanbod-toe/ (ook niet)

en een pushbericht heb ik ook niet gehad. Het zou netjes geweest zijn als dit via een mailtje even kenbaar gemaakt werd, voor de factuur is dit ook geen probleem.

Tsja maar ook niet iedereen checkt regelmatig zijn email. Ik vind persoonlijk dat KPN het kenbaar genoeg heeft gemaakt. Heb 2 ontvangers die netjes het pushbericht gehad hebben. :wink:

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @elzent welkom op het forum!
Bedankt voor je feedback!
We hebben via verschillende routes onze klanten hiervan op de hoogte proberen te stellen. Erg spijtig dat dit bericht jou niet heeft bereikt.
Sorry voor het ongemak!