Beantwoord

Heel erg teleurgesteld over aanbieding voor bestaande klanten

  • 28 September 2020
  • 8 reacties
  • 388 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij zijn al meer dan 50 jaar bij kpn, met alles er op en aan.

Ben zeer teleurgesteld over het geen jullie aanbieden voor bestaande klanten.

Wij denken er hard over na om over te stappen.

Ook voor nieuw abonnement mobiel geen leuke aanbieding !!

 

m

Met vriendelijke groet,

Harry van Elburg

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Henk2304 29 September 2020, 12:29

Bekijk origineel

8 reacties

Alleen nieuwe klanten krijgen een welkomstaanbieding. Als KPN ook bestaande klanten zou moeten gaan trakteren zou dat uiteindelijk een tariefsverhoging inhouden: sigaar uit eigen doos dus. Overigens krijgt iedereen bij het afsluiten van een nieuw internet en/of tv abo een actieaanbieding (SuperWiFi of een aantal maanden korting), die korting (of één van de andere acties toendertijd) heb jij vast ook gehad.

Als je regelmatig van dat soort acties gebruik wilt maken moet je - net als bij b.v. energieleveranciers - regelmatig overstappen. Waar dat echter bij energie tamelijk geruisloos verloopt, moet je bij overstappen naar een andere serviceproviders toch ook zelf een aantal acties doen (je krijgt b.v. nieuwe apparatuur). Ik weet niet of dat wel de moeite loont, voor mij zeker niet.

Goedemorgen,

Wij zijn al meer dan 50 jaar bij kpn, met alles er op en aan.

Ben zeer teleurgesteld over het geen jullie aanbieden voor bestaande klanten.

Wij denken er hard over na om over te stappen.

Ook voor nieuw abonnement mobiel geen leuke aanbieding !!

 

m

Met vriendelijke groet,

Harry van Elburg

 

ik heb net een klacht ingediend mocht je een goede reden hebben dan kan je die hier melden en wordt je door een externe organisatie https://www.degeschillencommissie.nl/ geholpen.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @strulle Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je deze vraag stelt. Wat mooi dat je al zo lang klant bij ons bent. Ik hoop van harte dat je het nog lang blijft. Ik gun elke klant, of je nu kort of lang bij ons bent, een voordeeltje. Maar nog belangrijker vind ik dat we goede diensten en nette service kunnen verlenen. We willen onze diensten leveren tegen een eerlijke prijs en we willen voor iedereen kunnen klaar staan.

We strooien niet met kortingen. Ik kan niet anders dan me bij Henk aansluiten: we kunnen niet overal korting geven, zonder dat je daar op een andere manier iets van merkt. Natuurlijk kunnen we altijd kijken of je huidige abonnement nog past en of het op die manier iets goedkoper kan; collega's bij de klantenservice kijken graag met je mee en geven je goed advies. Maar echte kortingsacties bieden we alleen aan als een eenmalig welkomstgeschenk. 

Een klacht indienen mag natuurlijk altijd, al heb ik het gevoel dat het hier meer om het gevoel gaat. De Geschillencommissie is trouwens een onafhankelijk organisatie die je kunt inschakelen als je conflict met een, bijvoorbeeld, telecomprovider. Zij onderzoeken de zaak en doen dan een bindende uitspraak. Ik vermoed dat niet dat ze veel kunnen doen bij een klacht als bovenstaand. 

Dag @strulle Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je deze vraag stelt. Wat mooi dat je al zo lang klant bij ons bent. Ik hoop van harte dat je het nog lang blijft. Ik gun elke klant, of je nu kort of lang bij ons bent, een voordeeltje. Maar nog belangrijker vind ik dat we goede diensten en nette service kunnen verlenen. We willen onze diensten leveren tegen een eerlijke prijs en we willen voor iedereen kunnen klaar staan.

We strooien niet met kortingen. Ik kan niet anders dan me bij Henk aansluiten: we kunnen niet overal korting geven, zonder dat je daar op een andere manier iets van merkt. Natuurlijk kunnen we altijd kijken of je huidige abonnement nog past en of het op die manier iets goedkoper kan; collega's bij de klantenservice kijken graag met je mee en geven je goed advies. Maar echte kortingsacties bieden we alleen aan als een eenmalig welkomstgeschenk. 

als ik een klant heb die meer dan 50 jaar klant is bij mij dan haal ik het niet in mijn hoofd om deze mail te sturen Bart! Dan krijgt ie wat ie vraagt plus een groot jubileumcadeau! 

Reputatie 4
Badge +1

Laten we het omdraaien, u gaat kpn 3 maanden extra betalen omdat die ja zolang trouw uw leverancier is van uw telecom producten. 

Ik betaal KPN al meer aangezien de kosten vroeger veel lager waren. Het gaat mij om de manier waarop hier een discussie wordt gevoerd. Dat staat mij een beetje tegen. Aangezien ik nu een bepaalde opmerking niet snap, vraag ik om opheldering.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb enkele berichten verwijderd. Deze waren persoonlijk gericht en niet on topic. Dat over dit onderwerp gediscussieerd wordt moedig ik graag aan, maar laten we het vriendelijk houden. 

Laten we het omdraaien, u gaat kpn 3 maanden extra betalen omdat die ja zolang trouw uw leverancier is van uw telecom producten. 

En tegelijkertijd worden jaarlijks de lonen van de medewerkers vermindert omdat ze zo lang in dienst mogen zijn bij KPN. :joy::rofl::joy:

Als de reden is om niets extra te doen voor bestaande klanten de kosten, zoals het bij dit soort vragen telkens wordt herhaald. Dan consequent zijn: Ook de voordeeltjes van nieuwe klanten afschaffen. Dan kan niemand hierover klagen.

Reageer