Het KPN team stelt zich voor en helpt je graag

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1881 reacties
Wist je dat ons KPN forum team inmiddels uit 10 mensen bestaat? Zes heren en vier dames. Deze toppers speuren iedere dag jullie berichten af om te zien waar ze hulp kunnen bieden. Daarnaast schrijft het team ook artikelen om te informeren over nieuwe ontwikkelingen of producten, of gewoon een leuk bericht om te vertellen welke series of apps ze met je willen delen. Hieronder stellen zij zich aan je voor.

Ik help je graag bij:
Alles wat KPN-gerelateerd is, uiteraard. Ik weet het meest van mobiele abonnementen en PrePaid, maar ik leer snel bij en ook bij alle andere vragen doe ik mijn uiterste best om je te helpen.

Hoe lang werk je bij KPN?
Ik ben ooit bij KPN begonnen op de klachtenafdeling van mobiele telefonie. Daarna heb ik heb een tijd lang interne coachings gedaan en trainingen geschreven. De laatste twee jaar werkte ik voor Webcare en nu heb ik de overstap gemaakt naar het Forum!

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Muziek. Dat is wel het belangrijkste. Een aanzienlijk deel van de beschikbare ruimte in onze huiskamer is tot spijt van mijn vriendin ingeruimd voor mijn steeds maar uitdijende platencollectie. Ik loop uiteraard ook zoveel mogelijk concerten af. Daarnaast schrijf ik ook in mijn vrije tijd erg veel en hou ik van de goede dingen in het leven: een mooi speciaalbiertje en goed eten, al dan niet in combinatie met een pubquiz.

Wat is je favoriete film of serie?
Er zijn vooral veel series die ik nog wil bekijken. Een goede documentaire wil er trouwens ook altijd in.

Mijn favoriete app is:
De ING-app, uiterst geschikt om snel te controleren of dat ene plaatje nog binnen mijn budget past.

Ik help je graag bij:
Glasvezel is mijn oorsprong, je kunt hiervoor bij me terecht. En als ik het eens niet weet, dan zoek ik het uit! Vooral als het gaat om 'rare' dingen 🙂 Ik ben verder een fan van interactieve tv en wijs je ook graag eens op een leuke serie.

Hoe lang werk je bij KPN
Januari 2010 ben ik voor het eerst door de grote deuren van het KPN gebouw in Groningen gewandeld. Begonnen aan de telefoon maar als snel overgestapt naar de mail- en brievenafdeling. Dat bracht me begin 2014 naar Webcare en eind van dat jaar naar het Forum. En dat is nu nog steeds mijn home-away-from-home.

Boeken zijn mijn levensadem. Ik lees voornamelijk fantasy en science-fiction met uitstapjes naar historische verhalen. Wat favorieten zijn onder andere Terry Pratchett, Raymond Feist, Neil Gaiman, Elizabeth Bear, Dan Simmons en Ursula LeGuin. Daarnaast ben ik ook wel een drie of vier films per maand in de bios te vinden. Ze kennen me al bijna bij naam!

Star Trek, zonder twijfel. Als ik de series en films een ranking zou moeten geven dan zet ik Star Trek: Deep Space Nine Star Trek IV: The Voyage Home op de eerste plek. Andere scifi en fantasy series en films zijn bij mij ook aan het goede adres. Denk dan aan dingen als Firefly, Buffy the Vampire Slayer, Farscape, Doctor Who en de verschillende Marvel series op Netflix.

Mijn favoriete app is:
Ik reis met de trein van en naar het werk en besteed die tijd aan het lezen van Reddit op mijn telefoon, daarvoor is BaconReader (Android) onmisbaar. Ook kan ik niet zonder de GoodReads (Android & iOS) app om bij te houden welke boeken ik gelezen heb, en LibraryThing (iOS & Android) om bij te houden welke boeken ik koop.

Ik help je graag bij:
Ik ben gek op alles wat met internet en netwerken te maken heeft. Kom maar op met DSL-waarden, traceroutes en foto’s van chaos bij het israpunt

Hoe lang werk je bij KPN
Sinds februari 2007 werk ik bij KPN. Het oorspronkelijke plan was om een half jaartje te blijven, maar dat pakte anders uit. Ik ben begonnen aan de telefoon en heb daarna allerlei afwisselende projecten gedaan. Onder andere e-mail en 2e lijns support. Sinds begin 2012 ben ik bij de leukste afdeling van KPN terecht gekomen: webcare! Naast Twitter en Facebook was er af en toe tijd voor het forum. In november 2014 werd besloten een vast team op het forum te zetten, waar ik ook deel van mocht uitmaken. Nu, ruim een jaar later, hebben we een klein maar gezellig team prettig gestoorden bij elkaar zitten.

Hoewel ik altijd het gevoel heb te weinig vrije tijd te hebben, weet ik toch een aanzienlijke hoeveelheid daarvan te stoppen in gamen. Bovenaan mijn Steam-bibliotheek staat FTL, een fantastische indiegame. Op gepaste afstand spellen als Fallout, Left 4 Dead en Half Life. Ik hou verder van webdevelopment en alles wat er bij komt kijken.

Ik ben, net als Erik, gek op Sci-Fi! Denk aan Battlestar Galactica, Star Trek, Firefly en Stargate SG1/Atlantis. Recent heb ik The Expanse ontdekt, een absolute aanrader als je van dit genre houdt!

Mijn favoriete app is:
Sleep as Android, zonder twijfel. Beter slapen en leuke grafiekjes, geweldige combinatie! Op een gedeelde 2e plek Spotify en Baconreader.

Ik help je graag bij:
Al je KPN gerelateerde vragen. Andere vragen mag je trouwens ook altijd in de Huiskamer stellen, daar kletsen we over van alles en nog wat. Het meeste weet ik van onze mobiele abonnementen en prepaid, maar je zult me ook steeds meer op de andere boards zien.

Hoe lang werk je bij KPN
Ik hoor nu zo’n 5 jaar bij de KPN familie en ga hier zeker ook nog de komende 5 jaar deel van uit maken!

Tijd doorbrengen met m’n gezin, ergens een kop koffie drinken of lekker op de bank series kijken. Je maakt mij dolgelukkig met terrasjesweer en met barbecueën in de tuin.

Heb je even? Een film die iedereen gezien móet hebben is ‘The Rock’. Op dit moment ben ik verslaafd aan de tv-serie Suits. Het is dat ik al getrouwd ben, maar wie is er niet dol op Harvey Specter?!

Mijn favoriete app is:
De Rabo bankieren app wordt tot schrik van mijn bankrekening het vaakst gebruikt. Ook ben ik gek op de apps Etsy en Tastemade. Bij Etsy vind je o.a. de leukste kleding, sieraden en accessoires voor in huis. Tastemade gebruik ik vaak als ik weer eens niet weet wat ik moet koken. De heerlijkste recepten vind je daar.

Ik help je graag bij:
Bij alle CM diensten van KPN. Na ongeveer 7 jaar ben ik redelijk allround, maar mijn specialiteit ligt bij de vaste diensten, en dan voornamelijk glasvezel. Ik leer snel en graag, dus kom maar met je vragen.

Hoe lang werk je bij KPN
Ik werk dus zo’n 7 jaar bij KPN. Begonnen “in de lijn” bij de klantenservice voor glasvezel. Dat werd later gecombineerd met koperdiensten. Dus alle vaste diensten. Ik ben in juli 2015 over gegaan naar Livechat waar ik met klanten ging chatten die op KPN.com zaten over alle CM diensten. Daar dus ook mobiele skills vergaard. En sinds 30 mei 2016 zit ik bij het Forum.

Ik kijk veel series en films met m’n vriendin. Soms is het lastig om alle series bij te houden, maar ik houd van een uitdaging 😉 Verder vind ik het leuk om gezellig wat met vrienden te doen zoals een pubquiz, of pokeren bijvoorbeeld. En boek lezen op z’n tijd vind ik ook zeer relaxerend. Tussen dat alles door speel ik graag gitaar.

Heel moeilijk. Ik noem er meerdere. Qua series: Game of thrones, Breaking Bad en Lost. De serie die ik minstens 5 keer volledig heb gezien is Friends. Kan ik altijd kijken… De films: Memento, Fight Club, Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Een goede twist in het verhaal vind ik altijd leuk. Ik kan nog veel meer gaan noemen maar laat ik het hier bij houden.

Mijn favoriete app is:
Spotify, Whatsapp, en Instagram gebruik ik het meest op m’n iPhone. Ik vind het leuk om mooie foto’s met de iPhone te maken, een beetje te bewerken, en dan te delen via Instagram.

Ik help je graag bij:
Uiteraard wil ik helpen bij alles, al ben ik nog elke dag lerende. Ik zal mijn best doen om je vraag te beantwoorden. En weet ik het even niet, dan zoek ik het voor je uit!

Hoe lang werk je bij KPN?
Bijna 3 jaar geleden ben ik begonnen bij de afdeling LiveChat van KPN. Hier heb ik zo’n 2 jaar gewerkt, tot en met afgelopen april ongeveer. Ik had al enige tijd ondersteuning geboden aan het Forum Team, en toen kwam er een heel mooi plekje vrij op het Forum. Die heb ik uiteraard met beide handen aangepakt. En nog steeds heel erg happy hier!

Ik ben voetbalfanaat en beoefenaar. Zelf speel ik in een vrouwenelftal 1, en af en toe geef ik training aan de meisjes onder de 9 jaar. Het verhaal gaat dat ik eerder tegen een bal kon schoppen dan lopen, maar hoe weet ik niet precies? Mijn vader heeft wel vaker sterke verhalen..

Verder vind je me af en toe bij concerten, hou ik me graag bezig met koken, en ben ik voornamelijk een vrienden- en familiemens.

Ohja, niet echt vrije tijd.. Maar ik ben sinds september ook weer aan de studie. Dus het kan zijn dat je me wat minder tegenkomt dan je gewend was! Uiteraard ben ik nog steeds voor alles en iedereen aanspreekbaar!

Oef, heel lastig! Ik kijk op het moment de serie The Sinner en kan mezelf ook zeker fan noemen van The Peaky Blinders. Op televisie vind ik het leuk om Wie is de Mol en Masterchef Australië te volgen. Qua films, die kijk ik niet zo vaak.. Ik vind animatiefilms hilarisch, maar de film waar ik altijd wel een traantje bij laat is Entouchable.

Mijn favoriete app is:
Forza, een app waarin tussenstanden en overzichten van voetbalwedstrijden worden weergegeven. En Spotify, altijd even nieuwe afspeellijsten selecteren, op shuffle en gaan met die banaan!

Mijn naam is Vikash, ik ben 34 jaar en ik woon samen met mijn vriendin en 3 kinderen. Ik ben sinds 2013 werkzaam voor KPN.

Sinds mei 2018 mag ik het forumteam versterken. Daarvoor heb ik in "de lijn" gezeten en klanten geholpen via LiveChat en Facebook/Twitter. Een tevreden klant, daar krijg ik energie van! Mijn kracht ligt vooral bij de vaste diensten van KPN. Als je een vraag stelt waar ik het antwoord zelf niet op weet, dan zoek ik het voor je uit.

In mijn vrije tijd kijk ik graag een serie/film, luister ik naar muziek en speel ik games op de Playstation. Ik kijk graag naar films met Kevin Hart, Eddie Murphy, Will Smith, Jet Li, Martin Lawrence en Ice Cube. Qua games is het vooral Fifa, af en toe een andere game. Ik vind het leuk om nieuwe muziek te ontdekken en doe dit vooral op het moment dat ik met het openbaar vervoer reis. Mijn favoriete app is daarom Spotify. Daarnaast breng ik ook veel tijd door met mijn gezin. Dagjes weg, voetballen, gamen, dansen, stoeien. Kort samengevat. Genieten van het leven!

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Ik help je graag bij
Als community manager van KPN ben ik verantwoordelijk voor het KPN forum. Als je vragen hebt over de werking van het forum, kan je bij mij terecht. De collega’s van ons service team kunnen je inhoudelijk helpen bij vragen over onze producten.

Hoe lang werk je bij KPN
In 2009 liep ik voor de eerste keer door de deuren van het KPN gebouw in Groningen. Al snel kwam er een geweldige kans voorbij, het opzetten van het social media team van KPN. De voorbije jaren zijn er geweldige ontwikkelingen geweest rond deze club enthousiastelingen en dit geeft uiteraard een geweldig trots gevoel. In 2013 ben ik bij het forum begonnen als community manager en dit doe ik nog steeds met veel plezier.

Mijn vrije tijd wordt goed gevuld met tal van bezigheden. Zo ben ik politiek actief in mijn woonplaats en de provincie Groningen, ben ik dol op lekker eten met goede vrienden (een klein drankje sla ik ook niet af) en probeer ik enige vorm te behouden met wielrennen en een beetje hardlopen. Ik heb nog maar pas geleden een eigen huis gekocht, dus een bezoekje aan de Ikea of andere woonwinkels staat momenteel ook vaak op de agenda. Zo af en toe vind ik het ook heerlijk om even in een museum rond te kijken, van Gogh is mijn absolute favoriet!

Vroeger was ik echt verslaafd aan de televisie, toen ik nog klein was kon ik hele dagen voor de beeldbuis hangen, tot grote ergernis van mijn ouders. Tegenwoordig merk ik dat ik steeds meer Youtube of Netflix kijk. Wie is de Mol volg ik met veel plezier, Flikken Maastricht vind ik ook leuk (met name door Angele Schijf, haha). Een echte favoriete film heb ik niet, ik laat mij graag verrassen door nieuwe releases. Films als Margin Call (Kevin Spacey), The Social Network (Facebook verhaal) en the Monuments Men (kunst terugvinden in WO II) vind ik erg tof.

Mijn favoriete app is
Ik heb ze laatste eens geteld en ik kwam tot 48 apps. Nou gebruik ik ze langs niet allemaal, maar een paar vind ik wel heel fijn. Whatsapp staat duidelijk op één, lekker kletsen met vrienden. Daarnaast gebruik ik veel nieuwsapps om bij te blijven. Qua social media kan ik ook goed uit de voeten, Instagram en Untapped (biertjes ranken) worden vaak gebruikt. Mijn nieuwste app is die van Fitbit, een wearable die helpt bij het verzamelen van data bij het hardlopen, erg praktisch.