Beantwoord

Hoe kan ik KPN bereiken

  • 4 February 2021
  • 8 reacties
  • 473 keer bekeken

Ik wil graag contact met KPN. Hoe kan ik contact krijgen? Een mailadres bij voorkeur.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2021, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Kpn is niet per mail bereikbaar.  Twitter, Facebook of bellen 0800-0402. Je kunt ook hier je vraag kwijt.

Dank voor je reactie. Ik ga Facebook proberen. Het gaat om een factuur, wil die vraag toch echt graag aan KPN stellen. Persoonlijk vind ik het abominabele service dat ze zo slecht bereikbaar zijn.

Vooral voor een organisatie die over contact gaat. Een contradictie…

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Classy ,

Ik adviseer jou de chat van KPN.

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen is natuurlijk ook mogelijk via 0800-0402

KPN is niet per e-mail bereikbaar. 

Hoi! Je chat met de digitale assistent van KPN. Het is op het moment erg druk op de klantenservice. Ik help je daarom graag om eerst zelf het antwoord op je vraag te vinden.

Reputatie 7
Badge +17

Het is over het algemeen druk bij de klantenservice. Het kan inderdaad even duren voordat je iemand te pakken krijgt, maar… je komt vanzelf aan de beurt. 
Aangezien je vraag over een factuur gaat. Heb je hier al gekeken? Wellicht kun je uit de voeten met de uitleg op onze site. 

Ik probeer nu een paar dagen mijn prepaid telefoon op te waarderen. Na de zoveelste verrificatiecode en 5 pogingen is mijn prepaid app geblokkeerd. Ik kan dus voorlopig niet opwaarderen. Ik heb een profiel en ben ingelogd om gebruik te maken van de faciliteiten die mij ter beschikking staan. Opwaarderen dus. Nee…., krijg ik als reactie op een vraag in het forum dat ik een link moet openen die vermeld wordt in de  ontvangen SMS. Doe ik dat dan moet ik lid worden en gegevens invoeren. Er is op mijn vraag van gisteren in het forum notabene gereageerd. waarom wordt mijn verificatiecode, die automatisch ingevuld kan worden na ontvangst in een SMS, niet geaccepteerd (foute code). De voorgestelde contacten, als je ze al kunt vinden, zijn ronduit ergerlijk. KPN winkel is geen optie. Sinds vandaag kan je een afspraak maken. Sta je hier ook weer achter in de rij en moet je met het OV naar een plek in de stad waar die KPN winkel zit. Het lijkt er op dat de oudste kabellegger van Nederland de contacten niet meer kan leggen. Ben benieuwd of ik te horen krijg hoe ik weer kan opwaarderen.

Er zijn fouten gemaakt:Op 24 februari 2021. Heb u mij een e-mail gestuurd het is een betaal op dracht €21,47 euro. Om de iPad te betalen en ik heb u betaald. Maar op 26 februari 2021 Heb u automatisch zelf 21,47  afgetrokken van mij rekening. Dus er is te veel betaald en om dat u te veel geld heb afgetrokken van mijn rekening en heb nu alleen €0,15 euro op mijn rekening staaan.Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Geachte mevrouw/Heer, U heb te veel geld van  mijn rekening af getrokken. Op 24 februari 2021. Heb ik een betaald opdracht e-mail ontvangen van u. En ik heb u meteen €21 47 euro betaald. En op 26 februari 2021 Heb u zelf automatisch €21,47 euro van mijn rekening afgetrokken. Dus u heb dan te veel geld van mij. En omdat u te veel geld van mijn heb ik  ben geld te kort op mijn rekening. Ik heb alleen €0,15 euro op mijn rekening. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.