Hoe pas ik de instellingen van het KPN Forum aan?

Reputatie 7
Badge +27
Log in op het KPN forum en klik bovenaan de pagina op je naam (naast je profielfoto). Ga in het menu naar Instellingen. Kies vervolgens voor het tabblad Instellingen. Of ga met deze link er direct heen

Je ziet dan deze opties. Kijk onder de afbeelding voor een uitleg.

1. Hier stel je in of je Badges zichtbaar zijn op je profiel en onder je foto in topics.
2. Hier stel je in of je titel zichtbaar is op je profiel en achter je naam in topics.
3. Je kunt topics markeren als favoriet. Door vervolgens deze optie op 'Ja' te zetten krijg je een e-mail als er in dat topic een nieuw bericht is geplaatst.
4. Met deze optie stel je in of topics waar je een reactie in plaatst aan je favorieten worden toegevoegd. Zo ja, dan krijg je een e-mail als er een nieuwe reactie wordt geplaatst in dat topic.
5. Hiermee stel je in of er op de hoofdpagina van het forum, of de hoofdpagina van categorieën, bij de topics wordt weergegeven hoeveel nieuwe reacties er zijn sinds de laatste keer dat je op het forum was.
6. Hier kun je instellen of alle gebruikers je privéberichten kunnen sturen, of alleen mensen die je volgt.

Bevestig je aanpassingen door op de groene knop te drukken.

2 reacties

Reputatie 1
en hoe zorg ik er dan voor dat ik geen emails meer krijg? daar is geen optie voor
Reputatie 7
@ bert. Op meerdere plekken hetzelfde vragen is niet handig voor je zelf en voor de beantwoorders.
Dus: https://forum.kpn.com/e-mail-10/email-notificaties-uitschakelen-437706

Reageer