Beantwoord

Ik wil graag in contact komen met KPN

  • 2 July 2019
  • 8 reacties
  • 528 keer bekeken

zonder uren aan de lijn te hangen en steeds te worden doorverbonden, waarna de verbinding weer wordt verbroken en je opnieuw kunt beginnen met bellen
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 July 2019, 21:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom @idco

Hier kun je kiezen voor chatten, of je kunt bellen met 0800-0402, en je mag je vraag ook altijd hier stellen.
Dank je Tycha, maar ik kom bij chatten niet verder en bellen is een kastje naar de muur doorverbinden en dan wordt opeens de lijn verbroken. na dit enkele malen te hebben ervaren, probeer ik via dit forum wie weet krijg ik dan wel contact
Reputatie 7
Badge +11
Wat vervelend, hier op het forum wordt je meestal goed geholpen, plaats anders hier je vraag of is het erg privé?
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @idco, bedankt voor je bericht!

Ik help je graag verder indien het niet lukt via mijn collega's op chat en aan de telefoon. Zou je jouw vraag dan hier in dit topic willen stellen? En daarnaast is het altijd handig als ik wat gegevens van je ontvang. Zou je dus ook jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer?

Ik hoor graag waar ik je mee kan helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@idco, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je nog geholpen kan worden, of is jouw vraag inmiddels al beantwoordt?
Beste Susan, het probleem is nog steeds niet opgelost
Reputatie 7
Badge +24
Beste Susan, het probleem is nog steeds niet opgelost
Als u niet vertelt wat het probleem is, gaat dat nooit gebeuren ook...
Reputatie 7
Badge +21
@idco, zoals Nick hierboven aangeeft is het lastig om het probleem op te lossen, als ik niet weet wat het probleem is.. Kan je dit misschien omschrijven? Middels een bericht hier in het topic of via een privébericht?

Reageer