Inbox Mijn privéberichten legen

  • 10 February 2021
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

Hoe kan ik de privéberichten in mijn Inbox verwijderen?

 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

RBxx 3 jaar geleden

Hallo @Vlijm

Je kan hier op het forum alleen je eigen privéberichten verwijderen. Ontvangen privéberichten niet.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Vlijm

Je kan hier op het forum alleen je eigen privéberichten verwijderen. Ontvangen privéberichten niet.

Dat is raar. En wanneer gaan ze dat fixen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik denk niet dat het op de lijst staat. “ It’s not a bug, it’s a feature “  :wink:

Fraai is dat. Ik dacht dat de Mijn in  MijnKPN op mij als klant sloeg. Maar kom er zo langzamerhand achter dat dat Mijn op KPN slaat. Het is hun tool, en KPN bepaalt wat ik daarop binnen krijg, ook als ik dat niet wil.
En vervolgens laten ze me die ongewenste berichten ook nog eens niet verwijderen.  :angry:

Je kunt het ontvangen van privéberichten wel beperken door aan te geven dat je ze alleen wilt ontvangen van mensen die je volgt. Vervolgens bepaal je zelf wie je wilt volgen, zodat je alleen daar privéberichten van ontvangt. 

@Henk2304 

zie

 

Tja, ik had uit jouw relaas niet begrepen dat het specifiek om privéberichten van kpn zelf ging. Ik heb ze er niet op nageslagen, maar ik vermoed dat daar wel iets over in de forumregels of meer algemeen in de gebruiksvoorwaarden van kpn staat. En door lid te worden van het forum resp. klant te worden van kpn heb je je daar ongetwijfeld dan implicit mee akkoord verklaard. Net zoiets als het bel-me-niet-register (of de ophanden zijnde opvolger daarvan): daar kom je ook niet vanaf als je klant bent (of max 3 jaar geleden voor het laatst geweest bent) van degene die jou belt.

Overigens ontvang ik nooit PB's van kpn.